18.Dzien wyjazdu

339 14 0
                                    

Alicja 


Wszystko jest ustalone tak, że wyjeżdżamy jutro o 4. Aktualnie jest 18 wieczorem, więc wypadało by się zacząć pakować. Nad jezioro jedziemy busem i jazda będzie trwała około 2 godzin. Od ostatnich ustaleń  generalnych trochę się pozmieniało, ale te wiadomości to chyba ostateczne. Jedziemy na tydzień, więc wracamy za tydzień w sobotę. Mama z ciocią mają w tym czasie zastanowić się i poszukać jakiegoś fajnego mieszkanka. Dobra koniec gadania idę się pakować. 

Stanęłam przed szafą i zaczęłam wybierać ciuchy. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ moja szafa aż pękała od nadmiaru ubrań. Tak naprawdę to nie noszę wszystkich, ale gdy sprzątam i chce coś z niej wyrzucić to zawsze mówię TO BĘDĘ JESZCZE NOSIĆ! Spakuję się jednak w jedną małą walizkę i torbę treningową. Zacznijmy od najprostszego czyli od bielizny. Do kieszonki w torbie treningowej włożyłam 7 par majtek skarpetek i staników. Potem włozyłam strój kompielowy, a nawet i dwa. Po pół godzinie cała torba treningowa była już zapełniona. Włożyłam do niej trzy pary czarnych getrów, dwie pary również czarnych jeansów, cztery pary krótkich spodenek i dwie spódniczki. Nie zabrakło w niej także dwóch sukienek. Następnie do walizki włożyłam pięć kolorowych topów, pięc koszulek, trzy bluzy i dwa sweterki. Później włożyłam kosmetyczke z żelem pod prysznic, szamponem, golarką i wszystkim potrzebnym do malowania się no i oczywiście z perfum. To torebki włożyłam sobie jeszcze jedzenie na drogę. To wszystko działo się do 20. Potem poszłam się wykompać i położyłam się spać. 

3 rano

Zadzwonił mój budzik, a ja bez zastanowienia wstałam z łóżka. Pobiegłam do łazienki i zrobiłam co trzeba. Ubrałam się w granatowe jeansy i biała bluzkę. Kilka minut przed 4 autobus był u mnie pod domem. Wsiadłam do niego, a Weronika i Maja zawołały mnie na tyły. Usiadłam pomiędzy Kubą, a Weroniką. 



Rozdział na szybko pisany w szkolę. Zapraszam na grupkę na mes o wattpadzie. Kto chętny pisać w kom. Buziaki 

Chciałbym zostać twoim bohaterem/Kuba Szmajk (Zakonczine)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz