Alicja
Jestem już tutaj drugi dzień. Z pięknych i wymarzonych wakacji nici. Już w pierwszy dzień trafiłam do szpitala. Za kilka minut przewożą mnie do nas do szpitala. Lekarz tak jakby czytając w moich myslach wszedł właśnie do do mojej sali i zaczął mówić
-Alicjo. W naszym szpitalu masz wszystkie badania zrobione. Nie ma zagrożenia życia, a więc możemy cię przewozić . Pojedziesz naszą karetką. Mam nadzieje, że ci sie u nas podobało. Ja cię jeszcze raz przepraszam za moją pomyłke. Życzę ci dużo zdrowia.
-Dziękuję. Nie ma pan za co przepraszać każdy może się pomylić.
-Dobrze usiąść na wózek i jedziemy do karetki-lekarz pomógł mi wykonać to zadanie i pod samą karetką przejęli mnie ratownicy z niej. Położyli mnie na noszach i jechaliśmy przez 3 godziny. Zasnęłam. Na oddział w szpitalu przyjęli mnie id razu. Pierwszeństwo z karetki hehe. Ma sie te wtyki.
Położyli mnie na oddziale onkologi. Mówią, że to tylko dlatego, że jest podejrzenie raka, ale mam sie nie martwić. Łatwo im wszystkim mówić.Sala ni. duża. Stoją w niej dwa łóżka. Jedno moje, a na drugim leży dziewczyna. Aktualnie śpi. Jest chyba po operacji. Nie ma włosów. Napewno ma raka. Z jej rąk wychodzi mnóstwo rurek. Monitor cały czas zmienia tępo lini. Na karcie przyczepionej do łóżka ma napisane:Złośliwy rak mózgu. 1 czerwca operacja.
Sama sie bardzo przestraszyłam. Na samą myśl, ze też miałam mieć tego raka robiło mi sie nie dobrze. Ta dziewczyna ma naprawdę przerąbane. Wspolczuje jej.Nagle dostałam SMS. W pierwszej chwili myślałam, że to od Kuby, ale myliłam sie.
Od:Nieznany
Skończysz marnie to nie koniec. Jeszcze sie rozliczymy.
Ps.Zemsta będzie słodka.Bardzo sie przestraszyłam i od razu zadzwoniłam do Kuby.
Hejjjj. Żyje tu ktoś? Czytacie to?
Podoba wam się?Czytałam dzisiaj od początku do końca tą książkę i znalazłam dużo błędów jak i w pisowni ale tez rzeczowych. To wszystko będzie nie bawem poprawione.
Zapraszam do konkursu!
Będą fajne nagrody.
CZYTASZ
Chciałbym zostać twoim bohaterem/Kuba Szmajk (Zakonczine)
Teen FictionSzesnastoletnia dziewczyna-Alicja przyjaźni się z Kubą i jego dziewczyną Mają. Pewneg dnia Alicja uświadamia sobie, że jest zakochana w ***. Jej crush także zaczyna czuć coś do dziewczyny, ale nie jest pewny swoich uczuć. W kim kocha się Alicja? C...