Bölüm-23

25.8K 1.2K 35
                                    

Koş Esin Koş!!

Evet hiçbir şeyden korkmayan Asi kızımız Esin, yani ben arkamdaki şu 2 aptal köpekten çok korkuyorum ve kaçıyorum.

Okulun bahçe kapısına geldiğimde heemen içeri girdim ve kapıyı kapattım. Böylece köpekler içeri giremedi. Zafer benim...

Köpeklere dil çıkarıp okula doğru yürümeye başladım.Herkes bana gülüyordu. Umrumda mı? Hayır.

Onlara tip bir bakış attığımda hepsi tekrar önüne döndü. Aptallar.!

Okula girdiğimde birden Kuzey karşıma çıktı. Yüzüme bile bakmadan harika yürüyüşüyle okuldan çıktı. Tabi oda haklı kim kendisini seçmeyen bir kızı görmek ister ki.

O gidince bende daha fazla beklemeden sınıfa doğru yürümeye başladım.Sınıfa girecekken karşıma Emir çıktı. Ama kötü gözüküyordu.Ee tabi Aslı onu partide kapak etti.

Sınıfa girdiğimde Aslı oturmuş yine test çözüyordu.Emir'e son yaptığı şeyden dolayı mutsuzdu. Oda kendini derslere verdi ve şu an okul birincisi bu benim için hem iyi, hem de kötü. İyi tarafı sınavlarda ondan kopya çekiyorum, kötü tarafıda  sadece bana karşı değil, herkese karşı soğuktu.Fazla konuşmuyordu.

Aslı'nın yanına oturduğumda dönüp bana baktı ve gülümsedi:

-Selam.

-Selam

dedim. Kafamı yan sıraya çevirdiğimde hayal kırıklığına uğradım.Tuna yine gelmemişti. 2 gündür okula gelmiyor ve partiden sonra onu hiç görmedim. Ona üzülmüyorum, acıyorum.Ablamın onu sevmediğini bu kadar abartacağını düşünmemiştim.Hemde hiç...

-Tuna yine gelmedi.

Dönüp Aslı'ya baktım, oda Tuna'ya üzülüyordu.

-Tuna'nın evinin adresini biliyor musun?

diye sordum.Çünkü onun yanına gideceğim.Zaten öğretmen ödev verince bende Tuna ile eşleştim. Aslı'da Emir'le ne tesadüf ama.Aslı istemedi ama birşeyde diyemedi.

-Hayır bilmiyorum ama bilecek birini biliyorum.

dedi gözüyle Emir'i göstererek.Evet haklı.Emir ile Tuna her ne kadar kavga etselerde iyi arkadaşlar.Sıramdan kalkıp Emir'in yanına oturdum.

-Yine ne istiyorsun Esin?

-Tuna'nın adresini.

Emir'e baktığımda neşesi yerini üzüntüye bıraktı. Oda Tuna için üzülüyor olmalıydı.Çantasından bir kağıt alıp, adresi yazdı ve bana verdi.

-Ne yapacaksın Tuna'yı?

-Bu seni ilgilendirmez.

dedim, elinde ki kağıdı alarak.

Emir'in yanından kalkıp, Aslı'nın yanına gittim.

-Ben gidiyorum Aslı.

dedim çantamı alarak.

-Devamsızlık 9,5 gün Esin.

Ona "ciddi misin?" bakışı attım, dalga geçerek.

-Umrumda değil.

dedim ve koşarak okuldan çıktım, tam o sırada zil çaldı, herkes derse girmeye başladı. Ben hariç.

Yoldan hemen taksiye bindim ve elimde ki kağıdı şöföre uzattım.

10 dakkalık yoldan sonra Tuna'nın evinin önüne geldim.Şöföre para uzatarak taksiden indim.

Buraya ilk gelişim değildi, evden kaçtığımda da Tuna beni bulup evine getirmişti. Ne berbat günlerdi ama!.

Asi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin