Bölüm-44

18.4K 872 72
                                    

Bardan çıkmamla birine çarpmam bir oldu. Kuzey...

Karşımda Kuzey'i görünce kalbimin hızlı atmasına engel olamadım. Siyah saçlar, mavi gözler ve yine aynı çatık kaşlar. Kendimi toparlayıp, ona bakmayı kestim. Ona bir keresine yalvarmıştım ama ikincisi asla olmayacak, sevsede, sevmesede.

Kuzey'i görmemezlikten gelerek yanından geçecektim ki, Kuzey kolumu tuttu. Yapma ama ya, neden tutuyorsun ki kolumu. Beni sevmiyor daha benden ne istiyor?!

-Esin.

Dedi Kuzey kesin ve sert bir dille. Daha sonra kolumu bırakıp karşıma geçti. Bende gözlerimi ondan kaçırarak etrafıma bakmaya başladım. Kısacası onu umursadım.

-Bu üstündekiler ne?

Üstüme göz attığımda Bad Girl gibi giyindiğimi gördüm. Aynı zamanda Asi. Hem ne giydiğim onu hiç ilgilendirmez. Üstümdekiler de gayet güzel.

-Çok güzel dimi?Yeni aldım.

Kuzey bana bakıp yüzünü buruşturdu.

-Güzel ama hiç eskisi gibi değil. Aşık olduğum Esin gibi değil.

Uff ben bu çocuğun amacını hiç çözemedim, çözemeyeceğimde. Daha geçen ayrılıyor bugünde sana aşığım diyor. Ve bu benim sinirlerimi bozuyor. Hemde çok.

-Kuzey yeter artık! Hem seviyorsun hemde terkediyorsun. Ne dengesiz birisin sen ya!

Dedim ve adımlarımı hızlandırarak ondan uzaklaşmaya başladım. Kuzey ise beni durdurup, kolumdan sürüklemeye başladı. Bu beni sinirlendirmek için yeterince iyi bir sebepti. Kimse beni çekiştiremez.

-Bırak kolumu Kuzey. Benden uzak dur!

Yalan, benden uzak durmasını hiç istemiyordum ama istemeliydim. Kuzey bana bakıp "Ciddi misin?" bakışı attı. Ardındanda koca bir kahkağa.

-Cidden senden uzak durmamı istiyor musun?

-Evet.

Dedim kesin bir dille. Yalan söylemede gerçekten bir numarayım.

-İyi ama ben senden uzak durmayacağım.

Kuzey beni arabasının yanına getirdi ve beni koltuğa oturttu. Kendiside arabaya binip, arabayı sürmeye başladı. Off burada Bad Boy hikayesi yazmıyoruz. Neden böyle aptalca kızı arabaya bindirip, uzak yerlere gidilir hikayelerde hiç anlamıyorum.

-Beni nereye götürüyorsun Kuzey?

Kuzey bana cevap vermeden öylece arabayı sürüyordu. Ardından telefonunu çıkarıp, bir yere mesaj attı. Beni resmen umursamıyor aptal.

-Bana cevap ver Kuzey!

Demek bana cevap vermiyorsun Kuzey öküzü ama ben sana cevap verdirmesini bilirim. Kuzey'e çaktırmadan arabanın kilidine baktım. Arabayı kilitlememiş olması büyük avantaj. Elimi arabanın kapısını açma yerine koydum.

-Cevap ver, yoksa kendimi arabadan atarım.

Kuzey bana bakıp, düşündü.

-Yapamazsın.

Dedi önüne dönerek. Daha benim kim olduğumu öğrenemedi.  Kapıyı tam açacakken Kuzey elimden tutup beni geri çekti.

-Deli misin sen? Kendini aşağımı atacaktın?!

-Bana cevap ver. Nereye gidiyoruz? Ablam beni merak eder.

-Merak etme ablanın geç geleceğinden haberi var.

Kollarımı önümde birleştirip, dışarı bakmaya konuldum. Artık birşey için uğraşmaktan yoruldum. Herkes benim yerime karar alıyor. Kuzey benimle olamayacağını söylüyor ama şu an yanımda. Annem kendine cici baba buluyor. Bunun üstüne birde Aslı için Edayla kavga ediyorum. Hayatım çok saçma.

Asi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin