Bölüm-21

25.6K 1.2K 84
                                    

Sabah kalktığımda başımda berbat bir ağrı vardı.Gece haplar sayesinde rahattım ama şimdi çok kötüyüm.

Telefonumdan saate baktım. Saat 11'e geliyordu. Ne kadar çok uyumuşum.Bıraksalar hala uyurum ama bugün günlerden Pazar.Yarın okul olduğuna mı yanıyım yoksa akşam partiye gideceğime mi?! Bence her ikiside birbirinden berbat.

Yavaşça yatağımdan kalktım ve ayaklarımı yere bastım. Zemin soğuk olduğu için hafifçe titredim.Gözlerimi ovuşturarak ayağa kalktım. Kapıya doğru yürümeye başladım ama masamın üstündeki paketler ilgimi çekti. Hemen paketleri alarak yatağıma oturdum. Paketleri nazikçe açmak yerine direk yırttım. Olamaz!!Bu elbise muhteşemdi. Hemen elbiseyi alıp boy aynamın önünde kendime tuttum. Siyah straplez mini bir elbise, bazı yerlerinde ufak pırıltılar vardı. Hemen diğer paketi açtığımda içinden siyah yüksek topuklu ayakkabı çıktı.

Bunları kim seçti bilmiyorum ama benim tarzımı ve bedenimi bildiği kesin. Bunlar tek kelimeyle harika.

-Elbiseni beğendin mi?

dedi ablam duvara yaslanmış bir şekilde.

-Korkuttun beni. İnsan bi kapıyı çalar.

Ablam ellerini kaldırdı.

-Üzgünüm.

Elbiseyi alıp, dikkatlice dolabıma koydum.

-Akşam kimle beraber gideceksin?

-Tek başıma.

dedim omuz silkerek.Ablam kaşını kaldırarak:

-Tuna? dedi.

-Abla senin sevdiğin çocukla partiye gitmem.

Kahretsin ağzımdan kaçtı.Boş boğaz değilim ama aklıma ne gelirse direk onu söylerim.

-Bende seninle bu konuyu konuşacağım.

-Hangi konu?

-Bak Esin ben...Ben Tuna'ya aşık değilim.

Ne??!!

-Ama-

-Ama günlüğümde öyle yazıyor, değil mi?

Evet anlamında kafamı salladım.

-O zamanlar küçüktüm Esin.Zaten "Sanırım aşığım." yazmıştım günlüğüme. Büyüdükçe ona aşık olmadığımı anladım. Hem o benden yaş olarak küçük.Bu çocukça birşeydi ama bitti.

dedi ablam gülümseyerek.

Eğer bunu Tuna duyarsa yıkılır. Çünkü o gerçekten ablama aşık.

-Anladım.

-Hadi kahvaltıya, sonra partiye hazırlanacaksın.

dedi ve odamdan çıktı. Bunu Tuna'ya söylesem mi acaba? Gerçeği bilmesi lağzım.Boş hayallerle kendini kandırmasın. Evet bu akşam Tuna ile konuşacağım.

Ablamları daha fazla bekletmeden aşağı indim.Merdivenlerde sürtük annemi görünce, tüm mutluluğum uçup gitti.Pislik dün resmen beni tehdit etti.Ama ben Esin isem onu pişman edeceğim.

Masadaki yerime oturup, kahvaltımı yapmaya başladım.

-Hadi kızlar ben çıkıyorum.

Dönüp anneme baktım. Ohaa o eteğin boyu ne öyle?!Çok kısa olmasada, kısa işte.

-Sürtük.

diye mırıldandım.

-Birşey mi dedin Esin?

Asi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin