Bölüm-37

24K 1K 114
                                    

Kuzey'in Ağzından:

Gözlerimi açtığımda, Esin'in yanındaydım. Dönüp ona bakmaya başladım. Siyah saçları, siyah uzun kirpikleri, makyajsız kırmızı dudakları ve bembeyaz teniyle gerçekten harika duruyordu.

Onu ilk gördüğümde babamın barında çalışıyor ve tüm erkekler ona sarkıyordu. Ama Esin hepsini dövüyor ve onlardan kurtuluyordu. Aslında umrumda değildi ama istemiyordum orada çalışmasını. Ve ben istediğimi elde ederim.Buna daha fazla katlanamadım ve işten kovulmasını sağladım. İstediğimde oldu işten ayrıldı daha doğrusu Asiliğini gösterip istifa etti.

Daha sonra okulda Esin ve Emir'in çıkıyor olduklarına dair dedikodular kulağıma gelince hafiften sinirlendim. Tamam o zamanlar Esin'i sevmiyordum ama onu başkasıyla görmekte istemiyordum. Onu o gün okulun arkasına götürüp konuştuğumda öyle birşey olmadığını ve benim için değişebileceğini söylemişti.

Salak değilim, Esin Asiliğinden hayatta vazgeçemez ve değişemezdi.

Dediğim gibi oldu Esin, değişemedi. Uğraştı mı? Hayır. Bu sefer onu Tuna ile gördüm. Esin neredeyse Tuna'da oradaydı. Onları alışveriş merkezinde dip dibe görünce anladım. Ben Esin'i deli gibi kıskanıyordum. Nasıl oldu da bu kadar kısa süre içinde onu sevmeye başladım hiç bilmiyorum.

Tuna zaten Esin'i kardeşi olarak görüyor ve onu korumaya çalışıyordu. Ama olsun erkekten arkadaş olmaz. Tuna'nın birkaç kere Ceyda ablaya bakışını yakalamıştım. Ve bu benim hoşuma hiç gitmedi. Abime bu olaydan bahsetmedim ama Tuna, Ceyda ablayı seviyor gibime geliyor. Ama inşallah yanılıyorumdur. Yoksa böyle birşey varsa, abimden önce onu ilk ben gebertirim.

Esin kolunu üstüme koyduğunda dönüp ona baktım. Hala uyuyordu. Hayat onu bu kadar yormuşken, nasıl bu kadar masum kaldığını hala anlayamıyorum.Evet birde Emir var. Esin'e uyuşturucu hap verdiğini biliyorum. Bu konu hakkında Can'ı görevlendirdim. Tabi Tuna, Emir'i korumaya çalışınca birşey yapamadım. Tuna'ya yada Emir'e birşey olduğu Esin'in kulağına giderse olay iyice karışırdı.

Esin'e biraz daha yaklaşıp, onu kollarımın arasına aldım. Ve huzurun tadını çıkarmaya başladım.

Esin'in Ağzından:

Sabah sıcacık kolların arasında uyandım. Sanki güvendeymişim gibi. Bu duyguyu tatmayalı uzun zaman oldu. Şaka şaka hayatım boyunca hiçbir zaman kendimi güvende hissetmemiştim. Dönüp Kuzey'e baktığımda çoktan uyanmış ve bana bakıyordu.

-Sapık mısın Kuzey? Neden bana bakıyorsun?!

Dedim cırlayarak. Aslında çok romantikti ama benim gibi biri için değil. Kuzey gülümseyerek bana baktı.

-Senin bu Asi halini daha çok seviyorum.

Ne yani beni sevmiyorda, Asi halimi mi seviyor? Bu sorumu ona soramam çünkü beni seviyor mu bilmiyorum. Yataktan doğrulup, ayağa kalktım. Sabah sabah moralim bozuldu işte.

Terliklerimi giyip odadan çıktım.

-Esin.

Kuzey bana seslenince dönüp ona baktım. Kuzey eliyle üstümü gösterdi. Bende üstüme baktığımda tişörtümün olmadığını gördüm. Kahretsin!! Şu an Kuzey'in önünde südyenli duruyorum. Dün ona yaralarımı göstermek için tişörtümü çıkardığım aklıma gelince, yerin dibine girmek istedim.

Hemen koşup pikeyi üstüme aldım.

-Pis sapık, hemen odamdan çık, giyineceğim.!

Kuzey harika gülüşlerinden birini atıp, yanıma geldi.

Asi KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin