Tava'nın yanında geçirdiğim, bir koca haftanın sonunda işleri kapmaya başlamıştım ama ne yazık ki bir yandan da içimdeki boşluğu her şekilde hissediyordum.
Tava iyi bir liderdi, her daim yanımda oluyor ve bana yol gösteriyordu. Hatalarımı kapatırken gülümsemeyi, hatta Kayran hakkındaki sorularımı cevaplamaktan dâhi çekinmiyordu.
Son bir haftada her şey düzelirken aramın bozuk olduğu tek kişi Clint'ti. Onun Jeff'e olan baskıcı ve sinirli tavrından nefret ediyordum, tek bende değil bundan diğerleri de şikayetçiydi. Özellikle de Gally...
Daha geçen gün Clint'le tartışmış ve bunun sonucunda ceza alıp bir gece aç kalmıştı. Bana karşı sergilediği bu babacan ifade karşısında, kendimi ona yakın hissediyordum.
Bir haftanın sonunda bozulan tek şey Clint'le aram değildi aslında, uyku düzenim de bozulmaya başlamıştı. Aynı Minho'nun dediği gibi...
Newt her zamanki gibi beni günün erken bir saatinde kaldırmıştı ve ben mızmızlanınca da saçlarımı karıştırmıştı. Bazen çocuklaşabiliyordu ama bu hali bile güzeldi.
Tava'nın yanına uğramadan önce, yanıma elimdeki tek tişörtü ve Newt'in pantolonlarından birini alıp duşların olduğu tarafa doğru ilerledim. Kısa sürede duşumu alıp üstümü değiştirdim. Kirli kıyafetlerimle ne yapacağımı bilmediğimden onları tekrardan odama çıkardım.
Kapıyı açtığımda yatağın üzerinde bir dizi yeni, katlanmış kıyafet bulunuyordu. Elimdekileri dolaba bıraktıktan sonra onlara yaklaşıp kısaca inceledim. Alby, üstünde küçük bir notla kıyafetleri getirmişti.
Sana uygun olacağını düşündüğüm birkaç parça kıyafet getirdim. Bir daha ki sefer kutu gelene kadar, bunlarla idare et.
Alby
Islak ellerimde, ıslanan notu cebime atıp getirdiği üç parça kıyafete dikkatle baktım. İlki siyah, uzun kollu bir üsttü; ikincisi kahverengi tonlarında bir tişört ve sonuncusu da siyah, beli lastikli bir pantolondu. Alby'nin bana göre kıyafet bulmasında zorlandığını anlamıştım ve sırf bunun için bile bir teşekkürü hak ediyordu. Benim için yaptığı diğer şeyleri saymıyorum bile...
Merdivenlerden fazla ses çıkarmadan ama hızlı bir şekilde indim. Tava'nın yanına gittiğimde Alby daha yeni masaya oturmuştu ve Newt ve diğerleri ortalıkta yoktu. Gülümseyip karşısına oturdum, bu sırada Tava bana da bir tabak hazırlamaya başlamıştı.
"Odana bıraktığım paketi aldın mı?"
"Evet, sırf bunun için sana teşekkür etmeye geldim. Benim için çok uğraştığın belli."
"İstersen Clint'le bir kez daha konuşabilirim."
"Bu bir şey değiştirir mi ki?"
"Pek sanmıyorum." dedi Tava, masaya tabaklarımızı koyarken. Ona belli ettirmemeye çalışarak, zorla gülümsedim.
"Tava haklı..." diyebildim ancak. Yanı kayıp ona yer açarken Alby söylediğim yalanı anlamış olacak ki yüzüne takındığı ifadeden bunu hemen anlamıştım. Başımı öne eğip tabağımdaki şeylerden birkaçını ağzıma attım.
"Rachel boğulacaksın." Tava'nın uzattığı bardaktan koca bir yudum alıp tabağımdakileri yemeye koyuldum.
"Yemeklerin beni benden alıyor, Tava."
Ona iltifat etmemden mutlu olmuştu. Yüzünde içten bir sırıtış belirdi ve gözleri hafifte olsa kısıldı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent: Denek A4
FanfictionBu bildiğiniz diğer Labirent kurguları gibi değil; bir kız var evet ama kız İsyan'a ait değil, mesleği koşucu değil, bir ağabeyi var ama ondan ayrı değil... Kitap sıradan değil, okuduğunuzda bam başka bir kitap olduğunu düşüneceğiniz bir kitap... L...