Bölüm 34: Açık Kapı

1.7K 94 78
                                    

Labirent boyunca Thomas'ın peşinden koştuk, sonunda çıkış olarak düşündükleri yere vardığımızda kulağıma Thomas'ın sesli vızıltıları çınladı ama aklım başka yerde olduğu için onu duymaktan öteye geçemedim.

"Rach!" Minho'nun sitemiyle kendime geldim.

"Kusura bakmayın." diye sessizce fısıldadım.

"Kapıya Chuck'la birlikte git, anahtar onda. Biz sizi koruyacağız."

"Ne!?"

"Lütfen Rach, sana söz veriyorum ikimize de bir şey olmayacak."

Ellerimiz ayrıldı ve o erkeklerle birlikte önümüzden ilerlerken ben, Teresa ve hepimizden daha küçük olan bir çocuk kalmıştık. Peşlerinden koştuk, onlar yeni aktif olmuş bir Istırap Veren'i kenardan itmeye çalışırken canavarın bir anda çelikten kuyruğuyla aramızdan birini tutup çekmesiyle gözlerim korkuyla açıldı.

Gencin bedeni çığlıklar eşliğinde yere düştü. Ardından yanımda duran Teresa'nın çelikten yapılma bacaklardan birine vurmasıyla birlikte Chuck'ta ki anahtarın fırlayıp bizden uzakta bir yere çarpma sesini duydum.

"Tanrı aşkına, sen ciddi misin!?"diye bağırdım.

"Rachel!"

Yerimden fırladım ve Chuck'ın peşinden koştum. Anahtarı kaptı ama bedeninin yarısı dışarı sarktı.

Onu tutmak için eğilmemle birlike ne zaman geldiğini anlayamadığım Teresa'yla birlikte onu yukarı çektik. Bu sırada erkekler uğraştıkları Istırap Veren'i iyice zeminden uzaklaştırmışlardı ve atmaya iyice yaklaşmışlardı ama Chuck'ı çektiğimiz yerden de yeni bir tanesi gelmeye başlamıştı.

Ve hemen arkamızdan da bir tane...

Chuck'ı iyice doğrultup koşmaya başladık, bu sefer anahtarı sıkı sıkıya kavradığından emin olmak için yumruklarını bir de kendi elimle sıktım.

Erkeklerin arkasına geçip tamamen kapalı olan duvarın önüne geldiğimizde bir anda duvarlar hareket edip yukarı kalktılar. Chuck'ta ki anahtarı tanımış olmalıydılar.

"Thomas!"diye bağırdım, Teresa ve Chuck açılan duvarların ardında bulunan koca deliğe doğru koşarken.

Peşlerinden gitmeden önce dönüp son kez durumumuza baktığımda ise iyice azaldığımızı gördüm. Istırap Verenler her dakika canımıza okuyorlardı.

"Thomas bir şifre var! Sekiz haneli!"

Yanlarına doğru koşup ekranda gözüken kırmızı labirent şifre sistemine baktım.

Labirent'in içinde labirent vardı adeta.

"Labirent'in sekiz bölümü!"diye bağırdı Thomas.

Ardından da Minho'nun bağırarak birkaç sayı söylediğini duydum.

"7,1,5,2,6,4!"bir anda Minho'nun sesi kesildi.

"Son iki hane ne!?"diye bağırdı Teresa.

Kafamı çevirdiğimde Minho'nun yerde yattığını ve diğerlerinin de onun üstündeki Istırap Veren'i atmaya çalıştığını gördüm.

Teresa'nın elinde bulunan palayı kaptım. Olabildiğince hızla koşup diğerlerinin yanına gittim.

"Rachel geri çekil!"diye bağırdı Newt, kolumdan tutup beni geri atmaya çalışırken.

Kolumu ondan kurtarıp elimdeki palayı savurmaya başladım. Palayı bütün gücümle fırlatıp onu yüzünden yaralamamla birlikte önlerde bulunan zayıf bir çocuk öne atılıp Minho'yu kurtarmak için elindeki sivri sopayı Istırap Veren'in kafasına geçirip Minho'nun altından çıkacak fırsatı yarattı ama kendisi onlara kurban oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Labirent: Denek A4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin