Newt'in bu tepkisinden sonra çaylak bakışlarını benden ayırmasa da aramızdaki mesafeyi arttırmıştı. Sevgilime arkadan sarılıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Bu tür sarılmaları ne kadar sevdiğini biliyordum, bu nedenle ilk bulduğum fırsatta onu sakinleştirmek için kullanmıştım.
Yarım ağız sırıttı ve boşta kalan ellerinden birini yanağıma koyup okşamaya başladı.
Kalabalık ağırdan dağılırken Alby çaylağı çoktan peşine takmıştı. İki iri beden bizden iyice uzaklaşıp küçülünceye kadar, Newt'e sarılışımı sürdürdüm. Şu an güvende hissettiğim tek yer onun omuzlarıydı.
"Nerede çalışacağına karar verdin mi?" diye sordum, yüzü bana karşı dönerken.
"Tekrardan koşuculuk sınavlarına katılacağım."
"Hayatta olmaz!" benden önce Minho atılmıştı."Seni bir daha Labirent'e sokar mıyım sanıyorsun!?"
"Minho..."
"Minho haklı, kendine daha rahat bir iş bulmalısın."
Gözleri Zart'a doğru kaydığında kaşlarımı çattım.
"Zart beni yanına alacaktır."
"Evet ama şu an değil."
"Dostum, bacağın daha yeni iyileşti. İyice iyileşene kadar tıpçıların yanında çalışman en iyisi," yaklaştı ve elini omzuna koydu."Hem işine de gelir."dedi sözcüklerinde beni kast ederek.
Onlara kaçamak bir bakış atıp yanlarından uzaklaştım, her adımımda ayağıma deyen çimenlerin gıdıklama hissiyatıyla yüzümdeki gülümseme daha fazla artıyordu.
Newt, sevgilim, ve onunla aynı işte bir süre beraber çalışacaktık. Hepsinin ötesinde uzun süre sonra ilk defa beni bu kadar korumacı bir tavırla kanatlarının altına almıştı.
...
O sırada tek gülümseyen kişi Rachel değildi. Teresa ve Gerhard'da gerçekten tatmin olmuş bir şekilde odadan ayrılıyorlardı.
Teresa'nın renkli gözleri kısaca yanındakine kaydığında Gerhard sinsice gülümsedi.
"Zekana hep hayran kalırdım Teresa, yine beni şaşırtmayı başardın."eğildi ve kızın kulağına sessizce fısıldadı. Teresa duydukları karşısında gözleri irileşirken az kalsın küçük dilini yutacaktı.
"Tanrım, bunu daha önce nasıl fark etmedim!? Onca şey..." Sol avucunu anlına dayadı ve hızla tekrardan Gerhard'a baktı. "Ama bunun için daha çok vaktimiz var, neredeyse bir buçuk sene."
"Sorun değil, senin için son darbeyi ona ben indireceğim ve bugün yaptığın iyilik karşılığında sana küçük bir sürprizim var." etrafına bakındı ve kimsenin onları görmediğinden emin olduktan sonra dosyaları arasına sıkıştırdığı aynı Rachel'ın dosyasına benzer bir dosyayı ona doğru uzattı.
"Bu sefer ki kimin?"
"Yeni gönderilen deneğimizin, eminim içinde dikkatini çekecek bilgiler vardır."
...
Yıkadığım bulaşıkları sularının süzülmesi için tezgahın üzerine bıraktıktan sonra benim dışımda kimsenin kalmadığı mutfaktan dışarı çıktım.
Bütün zamanımı mutfağın boğucu havasında öldürmüştüm ve şu an açılmaya ihtiyacım vardı. Ağzımdan kaçan küçük çaplı bir esnemeyle elimi dudaklarıma siper ederken Gally'nin güçlü kolunun beni çekmesiyle kendime geldim.
"Gally?"
"Sana bir şey göstereceğim."
Ormanın bilmediğim bir bölümüne doğru peşinden çekiştirip ardımızdan kimsenin gelmediğine emin olduktan sonra bana döndü.
"Yeni çaylak, az çok hatırlıyorum onu," sessizce onu dinlemeye devam ettim."Ve burda bir hata olduğuna eminim, oda arkadaşlarımızdan biri değildi o. "
"Ben bile bu kadar şey hatırlamazken, sen nasıl oluyor da..."
Çatık kaşları cümlemi bitirmeme yetmişti.
"Bu nedenle sana kendini savunmayı öğreteceğim."
"Nasıl?"
"Temel dövüş kuralları işte," göz devirdi."Bana saldır."
"Ne!?"
"Bana saldır!"
İç çektim ve havaya kaldırdığım yumruğumu ona doğru savurdum ama ustaca kaçmayı başardı. Hızla arkama geçti ve kollarımı kavrayıp etkisiz hâle getirdi.
"Gally!"
Çığlığımla beraber beni serbest bıraktı ve tekrardan ona saldırmam için işarette bulundu.
Tekrardan iç çektim ve ona doğru yürüdüm, ensesinden tutup yüzünü yere doğru eğdim ama koca bedeni bu hamlemi de etkisiz hâle getirmeyi başardı ve tek kolunu kullanarak bedenimi hemen ardımda bulunan ağaca doğru ittirdi.
Geriye doğru sendeleyip kafamı çarptığımda önceden kırılan kafatasımdaki yoğun acıyı bir kez daha hissetmiştim.
Ve tekrardan araya giren Newt'in sesiye işlerin ne kadar karışabileceğine tanıklık etmiştim...
"Sen ne yaptığını sanıyorsun!?"
Bildiğini gibi bir süre daha fazla bölüm atmayacaktım ama sizden aldığım mesajlar sonucunda kısa bir geçiş bölümü atmaktan alı koyamadım kendimi.Ve evet, bölümde kavga ve sinirin olması ruh halimi yansıtıyor ama umarım beğenirsiniz, bir de şöyle bir şey bildirmek istiyorum:
Gerhard'ın Teresa'ya söylediği bilginin ne olduğunu bilen okuruma istediği bir bölümü ithaf edeceğim ve bu bölüm illaki bu kitaptan olmak zorunda değil, Alev Deneyleri'nden ve Son İsyan'dan da isteyebilirsiniz, sizleri seviyorum ❤❤❤
Hadi bakalım!
Gerhard'ın verdiği şu "önemli bilgi" ne??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent: Denek A4
FanfictionBu bildiğiniz diğer Labirent kurguları gibi değil; bir kız var evet ama kız İsyan'a ait değil, mesleği koşucu değil, bir ağabeyi var ama ondan ayrı değil... Kitap sıradan değil, okuduğunuzda bam başka bir kitap olduğunu düşüneceğiniz bir kitap... L...