Bölüm 20:Gizli Dosya

1.4K 118 80
                                    

Teresa en az beş okuduğu dosyaya bir kez daha göz attı. Buradaki bilgileri neredeyse ezberler duruma gelmişti. İlk sayfayı hiç okumadan kenara atmıştı, onun için önemli olan boyu veya göz rengi değildi.

"Gözlerini bozacaksın." dedi Gerhard, karşısına otururken.

"Bu dosya bir çöpten farksız. Neden saklıyorsunuz ki?"

"Çünkü onları okumayı bilmiyorsun."

Teresa gözlerini devirdi ve ayağa kalktı. Rachel hakkında daha fazla bilgiye ihtiyacı vardı, zayıflıklarını bilmek istiyordu. Onu önceden ezen kızdan intikam alma sorası ondaydı ve bu sefer güçlü olan o olmalıydı.

Kahve fincanına kahveyi doldurup tekrardan masaya döndü. Gerhard elindeki kahveyi yudumluyordu.

"Benim işimi nasıl halletmeyi düşünüyorsun?"

"Sağ kola kaçmaya çalıştığını bu nedenle vurulduğunu söyleyeceksin, bende şahidin olacağım."

"Delirdin mi sen!? A grubundan bir deneği zaten böyle kaybettim, birde kendimi mi ifşalayacağım!"

"Biraz zekanı kullansan aslında anlarsın. Bunu kendi nöbetinde değil de başka birinin nöbetinde gerçekleştiğini söyleyeceksin. İSYAN'ın binaları zaten saldırı altında sana inanacaklardır."

Garhard sinirle soludu.

"Eğer Ava buna inanmazsa ona benden habersiz dosyalara eriştiğini söylerim."

Yerinden kalktı ve beyazlıktan göz yoran koridorda ilerlemeye koyuldu. Teresa, onun ardından baktıktan kısa süre sonra dosyaya geri döndü. Rachel hakkında ki bilgilerin hiç biri nasıl olur da işe yaramazdı? Son okuduğu sayfayı da ayırıp kenara bıraktı. Mavi gözleri gerçekten de ağrımaya başlamıştı.

Dağıttığı dosyayı topladı ve yorgun bir biçimde odasına doğru ilerledi. Kahvesi boşu boşuna gitmişti ama buna aldırmadı. Koridorda kimseyle karşılaşmadan ilerledi ve odasından içeri girdi.

...

"Teresa!?"gözlerini araladığında karşısında Thomas'ı görmeyi planlıyordu ama Gerhard vardı.

"Ne oldu?"

"Benimle Ava'nın yanına geliyorsun," sesi kısıldı."Suç ortağım olarak..."

Teresa gözlerini ovuşturup ayağa kalktı.

"Bana öyle seslenmeyi kes."

Gerhard sinsice gülümsedi.

"Kız hakkında neler buldun?"

Teresa derince iç çekti.

"Pek elle tutulur bilgiler yok. Sadece kerevize alerjisi olduğunu öğrendim. O," tekrardan iç çekti."O neredeyse kusursuz biri."

"Atletik değil."

"Benden daha atletik."

"Renkli gözleri yok."

"Ama ona kahverengi gözleri bile çok yakışıyor."

"Aksanı yok."

"Ama çok düzgün bir diksiyonu var."

Gerhard sesli bir şekilde güldü.

"Tanrım Teresa, onu bu kadar kafana takma," kulağına doğru eğildi."Ondan çok daha büyük avantajlara sahipsin."

"Duymayı çok isterim." sesi meraklı değil, bıkkındı.

"Sen orada değilsin," odanın kapısına doğru ilerledi. "Ve unutma, sen bağışıksın. O İSYAN'ın gözünde bir hiç."

Teresa onun ardından odadan çıkmadan önce dosyayı yastığının altından çıkarıp ilk sayfada bulunan Rachel'ın resmine iğneleyici bir bakış attı.

"Bunlar ondan intikam almama yetmez ama."

"Eğer yalanımızı ona yutturursak sana A4 hakkında daha önemli bir bilgi verebilirim."

"Kendimi özel hissetmem için söyleyeceğin saçma şeylerdense..."

"Hayır, ona benzer bir şey değil bu," durdu ve omzunun üzerinden ona baktı."Ondan intikam almana yetecek bir bilgi."

"Bana hâlâ blöf gibi geldi."

"Teresa ben A grubunun başındaki asıl sorumluyum, onlar hakkında her şeyi biliyorum," Teresa gözlerini devirdi. "A5'in (Newt) dudaklarıyla oynama gibi bir takıntısı olduğunu biliyorum. A7'nin (Minho) kırmızı eti beyaz ete tercih ettiğini biliyorum ama buna rağmen harika bir kas yapısı var. A9'un (Gally) aslında çok kırılgan bir yapıya sahip olduğunu biliyorum. Ve A4 hakkında da buna benzer bir bilgisini biliyorum."

Önüne geldikleri odanın kapısını açmadan önce ona doğru baktı.

"Dua edelim, yalanımıza inansın." dedi Teresa, uyandığından beri ilk defa bu kadar pozitifti.

Öncelikle hepinize merhaba Kayranlılar!!

Kitabımız beklediğimden biraz daha geç olsa da büyümeye başladı ama ne yazık ki benden istenen diğer kitaplara da ve orijinal hesabımda ki diğer kitaplarla da ilgilenmem gerekiyor.

Bunun dışında iki farklı bölüme hazırlandığım için ve okul takımında olduğum için hiç olmadığı kadar çok yoruluyorum.

Son sınıf olmama çok az kaldı ve bu son senemi dolu dolu yaşamam gerekiyor, beni yanlış anlamayın bu kitabımı çok seviyorum ve sizlerle birlikte Newthel💙 shiplemeye bayılıyorum ama ne yazık ki haftada bir attığım bölüm sayısını azaltmam gerekiyor. Belki bir iki ay bu kitaba bölüm atamayacağım ama olabildiğince daha güzel bölümler yazmaya çalışacağım.

Kitabı burada sezon finali yapmadan önce size son bir iki soru sormak istiyorum.

Gerhard Rachel hakkında ne biliyor?

Teresa ve Rachel'ın arası sizce ilerleyen bölümlerde düzelecek mi sizce?

Bu kitabı okuyan her güzel okuruma teşekkür ederim. 💜💜

Labirent: Denek A4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin