"Aşk;
Uyumadan önceki son şey
Uyandıktan sonraki ilk şeydir"Biraz text ağırlıklı bir bölüm oldu ancak zamanla text azalacak. Kitap genç kurgu, text karışımı biraz.
Multi-Birileri/Halledebilirdik
Çok güzel bir şarkı tavsiye ederimDers başlamıştı Caner yanıma oturdu. Mutlu gözüküyordu. Onu kendi haline bıraktım ve kafamı masanın üzerine dayayarak ne yapacağımı düşündüm.
Hiç sevgilim olmamıştı, böyle mesaj atanları da direkt engellerdim, kalbim ilk defa başkası için atmıştı, acaba beni mutlu eder miydi? Kalbimi kırar mıydı? Sanırım beni anlıyordu, para değil aşk istediğimi biliyordu, çok güzel cümleleri vardı, hiç pes etmeyeceğe benziyordu, beni tanıyordu benden daha çok tanıyordu ama erkendi, ya bir sapıksa ve beni kandırıyorsa.
Caner'in dürtmesiyle hocanın geldiğini anladım. Kısa bir göz devirmeden sonra ayağa kalktım. Ders coğrafyaydı en sevmediğimden hem de.
Caner benim dalıp gitmiş olduğumu fark edecek olmuş olmalı ki çantamdan kitaplarımı çıkarttı ve masaya koydu. Bir tebessümle teşekkür ettim.
CANER
İ
yi çocuk. Onun sevdiği kızın yerinde olmak isterdim hem de çok. Kim istemezdi ki böyle saf ve temiz bir sevgiyi. Bana bile bu kadar iyi davranıyorsa ona davranışlarını düşünemiyordum bile.
Coğrafya dersinden Caner de nefret ederdi en az benim kadar çünkü ders boyu sırayla okulun vermiş olduğu sıkıcı ders kitabından bir şeyler okurduk. Hoca da arada bize katılır ama genellikle öndeki iki çalışkanla dedikodu yapardı.
Zilin çalmasıyla derin bir oh çektim. Hilal ve Hazal beni çekiştirdi ama müzik dinleyeceğimi söyledim. Biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı. Ses titreşimlerini hücrelerimin hissetmesini istiyordum.
Camın kenarında bir yere oturdum ve bacaklarımı uzattım. Okulumuzun manzarası mükemmeldi. Antalya'nın en güzel yerlerinden birindeydik. Her renk karşımdaydı. Yeşil ağaçlar, beyaz bulutlar, mavi gökyüzü, gri kuşlar, sarı güneş... şimdiden huzurla dolmuştum bile.
Cebimden ikizlerin bana hediye ettiği mavi kulaklığı çıkarttım. En sevdiğim renkgi mavi. Aşıktım hatta deniz mavisine. O rengi görmek bile sinirlerimi rahatlatmayı başarıyordu. En sevdiğim şarkıyı açtım ve dinlemeye başladım.
MULTİYE KOYDUM ŞARKIYI :)
Sen bedenim oldun ruhum oldun
Karanlık gecemde güneş oldun
Ben önümü bile göremezken
Beni düştüğüm yerden doğrulttun
Şimdiyse bitti diyorsun
Gerçekten bırakıp gidiyor musun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimle Yaşıyorum❤
Teen FictionMantık insanı A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere... Hayaller insanı öylesine motive eder ki, belli bir süre sonunda siz hayalin peşini bıraksanız da hayaller sizin peşinizi bırakmaz. Zaten bizi hayata bağlayan birazda gerçekl...