14-Saçının tek teli

116 66 286
                                    

Yara almış kalplerin
Samimiyetine inanırım♡

Tuvalettem çıktım ve merdivenlere yöneldim, benimle birlikte bir çocuk daha aynı şeyi yaptı. Tuhaf olan ise çoçuk hep beni izlerken yakaladığım çocuktu ve şu anda ağlıyordu.

Acaba 'bk' bu çocuk olabilir miydi? Çünkü ona da gayet kırıcı şeyler söylemiştim. Duygularıyla oynamıştım, bunu neden yaptım?

Düşünürken ders hocamızın koridorun karşısında ve bizim sınıfa daha yakın olduğunu görmemle depar atmaya başladım. Sonuç hoca da depar attı ve benden önce sınıfa girdi, beni yok yazdı. (Dipnot: Ali hocam selamlar namıdiğer "Alicim")

Öyle böyle derse girdim, neden böyle yaptı bilmiyordum. Gıcıklığı tutmuş demekki.

Yiğitle artık konuşmam gerekiyordu. Yoksa okuldaki kızlar beni ciddi manada yolacaklardı, olmayan bir şey için.

10. Sınıfta az kız yolmadım ama sonra söz verdirttiler. Zor durumlarda tabiki yolabilirim.

Dersi dinlemeye karar verdim ve masama döndüm, Caner çoktan benim eşyalarımı da çıkartmıştı. İyi çocuk be.

Ders bitiş zili çalmasıyla -karşıki dağlar yıkılır offu- çektim ve Yiğit'in sırasına doğru yürüdüm.

Yana kay işareti yaptım ve suratında 'n'oluyor ablacım' ifadesiyle kaydı bende otururken 'anlatacağım iyi dinle' bakışı attım ve başladım.

"Yiğit, neden çekindiğimiz fotoğrafı benden izin almadan popüler sosyal medyanda paylaşıyorsun?"soluklanıp ekledim "Hadi paylaştın, okey peki neden altına 'özledim' yazıyorsun?"özledim kelimesini bastırarak söyledim.

Bu sırada kızlar geldi ben de 'öne oturun' bakışı attım ve öne oturdular.

Yiğit sıranın kendine geldiğini anlamış olacakki utana sıkıla "Özür dilerim, ben böyle olacağını bilemedim"dedi. Abe salak kaç bin takipçin var senin tabi böyle olacak.

"Sevgili sanıyorlar bizi, biz sevgili miyiz?"

Mırıldandı"Olamayacağımız anlamına gelmiyor"bunu duymadığımı sanmıştı ama ben gayet de duymuştum. Ne kadar salaktı bu erkekler, kızlar duymak istedikleri herşeyi duyarlardı.

"Sevgili değiliz"dedi üzgün bir sesle.

"O zaman buna bir çare bulmak zorundasın, ya kaldır ya da açıklama yap. Aksi durumda ben zorda kalıyorum"

Soluklandım ve ekledim "Bu gün Simge cadısı geldi Yiğitten uzak dur ben onu seviyorum diye"

"Ee sen ne dedin?"

"Al Yiğit'ini tepe tepe kullan dedim Yiğit"bozulmuştu böyle dememiştim ama beni çok zor durumda bırakmıştı bu yüzden böyle demiştim.

"Bu işe bir çözüm bul, bana dik dik bakılmasını istemiyorum artık"dedim ve kızları da alıp koridora çıktım.

Onlara Simgenin dediklerini anlattım, şaşırdılar. Yiğitin bana karşı birşeyler hissettiğini anlamıştık ama bunu Simgenin bile bilmesi değişikti.

Tamam Simge aşırı stalker bir kişilikte ama asla yalan haber yaymazdı. Tek sevdiğim özelliği de bu zaten.

Ders zilinin çalmasıyla sınfa çıktık, sıranın üzerine yatıp hocanın gelmesini bekledim.

Hayallerimle Yaşıyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin