Yanlış insanlara adanmış güzel hayallerimiz vardı... büyümemiştim ben çocuktum hala.
Multi-Biricik
Diğer üç ders de güzel güzel geçti. Tenefüste kızları da alıp okul bahçesinde dedikodu yaparak volta atmaya karar verdim.
"Kız, kaldırın hadi totolarınızı. Oksijen alalım, karbondioksit verelim azcık"
"Nereye kız"
"Cehennemin dibine, gelcen mi?"
"Biyoloji kafa yaptı herhalde Biriciğe, gel çıkalım o zaman bacım"dedi Hilal ve dışarı çıktık.
Amacım bu Berkayın ne istediğini öğrenmekti
"Kız, bu Berkay n'apmaya çalışıyor acaba?"
"Kızım bence bu çocuk seni seviyor"
"Hilal kanka saçmalama yaa"
"Bence de Biricik"
"Hazal sen de mi?"
Ben de bakışı attı ve yürümeye devam ettik.
"Kanka sen bu Yiğiti önceden tanıyor muydun?"
"Yok, tanımıyordum kanka. Niye sordun?"
"Seninle tanışık olduğunu söyledi de"
Şaşırdım, ben bu çocuğu ilk defa görüyordum. Belki mesajlaşmış olabilirdik ama öylesineydi.
"Allah Allah, mesajlaşmaları mı diyor acaba?"diye sordum ve Hazal cevapladı.
"Bilmem ki kanka"iyice merak etmiştim. Beni tanıyorsa Caner'i de tanıyordur diye düşündüm ve Caner'e sormaya karar verdim.
***
Sınıfa girdim ve gözlerimle Caner'i aradım. Bir kaç saniye bakındıktan sonra Yiğitle konuştuğunu gördüm ve fırsattan istifade yanlarına gittim.
"Oo gençler, kaynaşmışız sanırım"dedim ve Caner devam etti.
"Kız, biz Yiğitle ilkokul arkadaşı çıktık"dedi sorumun cevabını sormadan aldığım için mutlu olmuştum.
Şaşırmıştım, neden bizim okuldaydı ki?
"Maşallah Yiğit çok değişmişsin görüşmeyeli"dedim ve biraz düşünüp devam ettim "yaklaşık 8 yıl oldu"
"Evet Biricik, çook uzun zaman oldu. Biz de bu okula yakın bir yere taşınınca buraya geldim"
"Hoş geldin hoş geldin"diye ekledim ve "Bu gün bize misafir gelsene, Caner de gelsin" dedim onu zor durumda bırakmamak için.
"Tamam olur, anneme haber vereyim "dedi ve yanımızdan ayrılıp annesine haber verdi. Ben de anneme mesaj attım ve izin aldım.
Yiğit küçükken çok tombik bir çocuktu saçları başları dağınık gezerdi hep. Şimdi çok değişmişti artık yakışıklı bir delikanlıydı o yüzden tanıyamamıştım.
Canerle hiç anlaşamazlardı hala da anlaştıkları söylenemezdi. Başka bir şey hatırlamamak beni biraz üzmüştü.
Zilin çalmasıyla yerlerimize oturduk. Berkay bizim sınıfın önünden geçerken Caner'e kötü bir bakış atmıştı, Caner hiç umursamadığı için de bozulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimle Yaşıyorum❤
Teen FictionMantık insanı A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere... Hayaller insanı öylesine motive eder ki, belli bir süre sonunda siz hayalin peşini bıraksanız da hayaller sizin peşinizi bırakmaz. Zaten bizi hayata bağlayan birazda gerçekl...