"Bir insanın bir insana verebileceği en ölümsüz hediye
SEVGİDİR
değerini bilene..."
*1 ay sonra*
Bu bir ay iki genç için hayatlarının en güzel zamanlarıydı. Sevginin gücünü iliklerine kadar hissetmişlerdi. Birlikte sınava çalışıyorlardı, aynı üniversiteyi kazanmaları gerekti sonuçta. Bir ay içinde neler mi değişmişdi? İkizler ve ikizler iyice yakınlaşmışlardı, öyle ki Ayberk ve Canberk kızların sınıfına geçmişdi. Artık aynı sınıftaydılar ve daha yakındılar.
Yiğiti sorarsanız, Biricik onu da gerçekten seven biri olduğunu biliyordu. Bu kişi Simgeydi. Pek sevmezdi Simgeyi ama onun Yiğit'i gerçekten sevdiğine emindi. E haliyle Yiğit'in kafası allak bullaktı. Biricik de Simgeyle Yiğiti tanıştırdı. İyi anlaşmışlardı. Neden olmasın diye düşünüp sevgili oldular. Mutluydu, mutluydular.
Küçük kardeşi de annesinin karnında büyüyordu bu arada. Merakı gittikçe artmıştı haliyle Biriciğin. Acaba annesine mi benzeyecekti? Belki babasına? Ya da kendisine...kim bilir.
Sevgili oldukları daha açığa çıkmamıştı, çıkarsa kötü olurdu. Devlet sırrı gibi saklıyorlardı. Zor oluyordu, sevdiğini saklamak, gizlemek ama geçecekti, bitecekti. Mutlulukları hiç bozulmayacaktı. Bozulmamalıydı...
Sevginin tanımını öğrenmişlerdi artık. Sevgi, kendinden çok onu sevmekti. Sevgi, onu mutlu etmek için yaşamaktı. Sevgi, o mutluyken mutlu olmaktı.
***
"Caner'im ders ne zaman bitecek?""Beş dakika sonra biter prensesim niye sordun?"
"Seni özledim"
Hoca-"Ne konuşuyorsunuz siz orada?"
Caner-"Pardon hocam"
Bi sevgilimizle de konuşturmuyorlar ya. Sanki bilmiyoruz biz bu konuları.
Ders bitmişti. Bu gün AyCan ikizler HilHaz ikizlere çıkma teklifi edeceklerdi bunu bi' benle Caner biliyorduk.
Bizden kızları çıkışta bi' mekana getirmemizi istediler. Sevenleri kavuşturmak sevap, neden olmasın dedik ve kabul ettik etmesine de kızlara çaktırmadan nasıl becereceğiz asıl sorun bu.
"Kızlar biz dışarı çıkıyoruz sevdiceğimle" dedim ve elimle kalp işareti yaparak Caner'in yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimle Yaşıyorum❤
Teen FictionMantık insanı A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere... Hayaller insanı öylesine motive eder ki, belli bir süre sonunda siz hayalin peşini bıraksanız da hayaller sizin peşinizi bırakmaz. Zaten bizi hayata bağlayan birazda gerçekl...