Mutsuz-BirKalp ithafen♡♡
Her şeyi ile kabul ettiğiniz insanlar,
Size bir şeyden sırtını dönebiliyorsa,
Siz de bir sırtınız olduğunu hatırlayın!..
Sığındığınız dağların devrilmesiyle
İtimadınız incinirse,
Sırtınızı dağa değil Allah'a yaslayın...
Huzeyfe Mücahid"Yiğit dur yapmaa!"diye bağırdım, ıssız bir ormandaydık ve yaralıydım. Yiğit'in elinde bıçak vardı ve bana doğru geliyordu. Koştum, olabildiğince hızlı. Ayağım tökezledi, yere düşecekken Caner'i gördüm. Saliseler içinde gelip beni kucağına aldı. Koştu. Yiğit de koştu. İkisi de çok hızlıydı. Kendimi aslandan kaçan ceylan gibi hissetmiştim. Birden yağmur yağmaya başladı. Yiğit su birikintisinin içine düştü, çıkamadı. Yardım etmek istedim, Canerin kucağından inip Yiğit batmadan onu kolundan tuttum. Çok güçlüydü, beni de yanına çekti. Gömülüyorduk. Su birikintisi birden bataklığa dönüştü. Biz geri geri gidiyorduk. Caner de bizi yakalamaya çalışıyordu. Canım acıyordu.
"Goooodd moorniiing!"diye bağıran telefonumu duymamla rüyada olduğumu farkettim. Rüya değil kabus diyelim hatta. Kollarımı kontrol ettikten sonra rüya olduğuna emin oldum. Bu değişik rüyalardan bıkmıştım artık. Hayal gücüm geniş olduğu için rüyalarımda çok saçma ve karmaşık oluyordu.
Gözlerimi ovuşturup gerildim ve kulağımın dibinde bağıran zili kapattım. Daha fazla bu çirkin sese dayanamazdım sanırım.
Ayağa kalktım ve odamdaki tuvalete girdim. Rüya beni etkilemişti. Bir şekilde gerçekleşeceğine inanırdım hep rüyaların. Nasıl gerçekleşebileceği ise tam bir muallaktı.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım. Kızıl, turuncu karışımı saçlarımı gece yatarken at kuyruğu yapmıştım. Şu anda at kuyruğuna benzediği söylenemezdi tabi. At kuyruğundan çok keçi yününe benziyordu. Dağılmıştı iyice.
Nazikçe (!)ellerimi saçımdaki tokayı bulmak için kafamda gezdirdim. Bulduğumda mutlulukla dudağım kıvrıldı. Tokayı canımı acıtmamaya özen göstererek saçlarımdan ayırdım ve saçlarımı taradım. Biraz can çekişmiş olabilirim elbet.
"Maşallah, nazar değmez inşallah"diye kendi kendime şarkı söyledim.
Diğer işlerimi de hallettikten sonra akşamdan hazırladığım kombine baktım. Akşamdan hazırlamıştım çünkü sabah üşeniyordum ve daha çok uyumak istiyordum. Uyumak istesem de canım(!)alarmım buna izin vermiyordu.
Bebe mavisi dantelli ve yarım kollu gömleğimsi şeyi üstüme geçirdim. Altına da siyah kısa kot bir şort giydim. Kitaplarım okulda olduğu için küçük kahverengi bir çanta ve kahverengi bir ayakkabıyı da giydim. Şık olduğuna emin olsamda rahat olup olmadığı hakkında bir fikir öne süremeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimle Yaşıyorum❤
Teen FictionMantık insanı A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere... Hayaller insanı öylesine motive eder ki, belli bir süre sonunda siz hayalin peşini bıraksanız da hayaller sizin peşinizi bırakmaz. Zaten bizi hayata bağlayan birazda gerçekl...