22- Sevmek Suç Olmamalı

64 40 14
                                    

"Zaten kötüyüm, iyi haberden başlayın"dedim. Gerçekten moralim çok bozuktu.

Hazal-"Biricik seni seviyor"hayır sevmiyor, seven insan üzmez.

Hilal-"Senden ayrılmak istemiyor"yalan, o zaman neden benden uzaklaşsın ki?

"Kızlar saçmalamayın o beni sevmiyor, istemiyor. İsteseydi o şerefsizle oturur muydu, onunla takılır mıydı, benden uzaklaşır mıydı?...Bunları ona söylemeyin üzülmesin, ben onun yerine üzülürüm."

Hazal-"Böyle deme Caner biz gayet ciddiyiz."

Hilal-"O seni eskisinden bile çok seviyor"ne diyorlardı bunlar anlamıyordum, beynim allak bullak olmuştu. Kalbim desen iflas...Hiçbir şeyi aklım almıyordu.

"Peki bu yaptıklarını nasıl açıklayacaksınız?"

Hazal-"İşte kötü haber burada devreye giriyor"

"Peki, biraz daha moralimi bozmanıza izin verebilirim söyleyin bakalım neymiş bu kötü haber?"dedim umutsuzca.

Hilal-"Sinirlenmeyeceksin, sinirlenirsen her şey daha beter olur."

Hazal-"Her şeyi güzelce düşüneceğiz tamam mı?"Hazaldan beklenmedik sözlerdi bunlar.

"Tamam, söz hadi, çabuk!"

Hilal-"Berkay Biriciği seviyordu ya"

"Ee gene mi o saçma mesele"

Hazal-"Dinle Caner"

Hilal-"Biricik de onu reddetmişdi ya"

"Ee?"

Hial-"Bu salak da gururuna yediremedi ya"

"Hilal uzatma lafı!"dedim hafif sertçe.

Hazal-"Tamam ben devam ediyorum"

Hazal-"Berkay gururuna yenik düştü ve Biriciği zorla elde etmeye çalıştı ve başarılı oldu"

"Ne, ne diyorsun sen?"

Hazal-"Tamam sakin ol. Kötü bir şey yapmadı. Sadece tehtid etmiş. Canerle 1 hafta içinde ayrılmazsan sizi okula yayarım demiş"

"O yüzden mi Biricik benden uzak duruyor"

Hilal-"Evet tam üstüne bastın. Biricik sana en az zarar vererek ayrılmak için böyle yapıyor"

"Peki siz bunu yeni mi söylüyorsunuz?"

Hazal-"Bize de bu gün anlattı. Biz de hemen sana anlattık"

"Peki neden bana o anlatmadı?"

Hilal-"Eğer san söylerse sana da zarar vereceğini söylemiş"

"Bu nasıl bir özgüvendir. Sen nasıl benim portakalımı üzersin? "

Hazal-"Caner bu gün Biricikle ne yap ne et gizlice iletişime geç"

Hayallerimle Yaşıyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin