3-Güneşim Olur musun?

390 143 1.7K
                                    

"Aşk;
Tüm Dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır"

Multi-Biricik

Uyandım. Sabaha kadar gece izlediğim film ile ilgili rüyalar gördüm.

O aşktan ben de isterdim ama dava falan olmadan. Sadece gerçek aşkı istiyordum. Çok muydu?

Mesaj geldi. Komidinin üzerindeki telefonu aldım kılıfı çok güzeldi, Caner almıştı nutellayı ve pandaları sevdiğimi bilirdi.

Üç cadı grubundan mesaj gelmişti

Hazal: Knk nerdesin?

Hilal: Herkes seni konuşuyor.

Gene ne olmuştu? Okulun 2.günü bu gün. Ne bu hız?

Biricik: Neden?

Hazal: Bu gün sana okulun en yakışıklısı çıkma teklifi edecekmiş.

Eksik kalsaymış keşke.

Biricik: Berkay mı?

Hazal: Evet knk taş olandan.

Şaşırmadım ve kabul etmeyecektim. O kendini beğenmiş Berkaya haddini bildirecektim. Cidden kötü kalpli bir insandı.

Hilal: Hem de bi çuval gül yaprağı getirmiş okula.

Zengin züppe parasıyla beni elde edemez.

Hazal: E ne yapcaksın kanka bence kabul et çocuk taş.

Biricik: Ummadık taş baş yarar knk asgdhhdh.

Biricik: Ben o çocuğa haddini bildireceğim beni parasıyla tavlamaya çalışmak neymiş göstereceğim.

Hilal: Valla değişiksin kızım

Hazal: Aynen karşim (kardeşim) cjjfkfkk

Biricik: Kendinize dikkat edin ben geliyorum jdjdkk

Hazal: ♡

Hilal: ♡

Biricik: ♡

Kızlarla sohbeti bitirdikten sonra tuvalete gittim rutin işlerimi hallettikten sonra dolabın karşısına geçtim ve uzun süre bakıştım. Her gün başka kombin yapmam gerekiyordu. Popüler olmak kolay değildi tabi. Şaka şaka her gün farklı şey giymezsem dedikodum çıkıyordu, ben de mecburen her gün ayrı kombin yapıyordum.

Sarı ponponlu köprücük kemiklerimi belli edecek şekildeki salaş üstü, altıma da yüksek bel kot pantolonu giydim. Ayakkabı olarak da bordo dolgu topuk, ipli sandaletimi giydim. Makyaj olarak ise sadece rimel sürdüm. Kızıl, turuncu karışımı saçlarımı da salık bıraktıktan sonra artık hazırdım. Aynayla bakışmayı bırakıp odamdan çıktım.

Aşağı kata inip annemi ve babamı öptükten sonra evden dışarı çıktım ve şöförümüzün arabasına bindim, Tuncer abi bizi her gün Canerle birlikte okula götürürdü.

"Sarı sana çok yakışıyor Biriciğim"

diyen Caneri

"Teşekkür ederim" diye cevapladım. Sabah iltifatımı da aldığıma göre okula gidebilirdim.

*Canerin ağzından*

Prensesler gibi olmuştu gene, arabadan inene kadar onu izledim, kokusunu içime çektim o koku beni ona bağlayan en güçlü şeydi. Sanki o koku onu temsil ediyordu. Bu gün Berkay ona çıkma teklif edecekti. Güzel kızlarla oynayan züppenin tekiydi. Biricik de bunu biliyordu, bu yüzden kabul etmeyeceğine emindim. O gerçek aşkı arıyordu. Gerçek aşkın ben de olduğunu umarım bir gün anlardı. Herkes onu güzel olduğu için istiyordu, güzel bir kalbi olduğu için değil. Halbuki o melekler gibiydi.

Hayallerimle Yaşıyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin