Odaya girdim ve annemin yanına oturdum. Önce karnındaki kardeşimi sevdim ve biraz rahatladım.
BİRİCİK
"Anne senden başka danışacak kimseyi bulamadım, zaten üzgünüm lütfen bir de sen beni üzme"dedim yalvarırcasına.
"Tamam kızım seni dinliyorum."dedi merakla.
"Kim olduğunu sormak yok"
"Tamam "
"Anne bizim sınıfta bana aşık olan bir çocuk vardı, ve bu çocuk benim en iyi arkadaşlarımdan biriydi. Bir süre sonra ben de ona aşık oldum ve şimdi sevgiliyiz" biraz özet geçmiştim ama hızlıca konuya girmek istiyordum.
"Ne? Biricik ne zaman oldu bunlar?"dedi kaşlarını şaşkınca kaldırarak
"Boş ver anne şimdi önemli olan bu değil. Önemli olan biz bu çocukla gerçekten ciddi düşünüyoruz. O benim ilk aşkım ben de onun ilk aşkıyım"
"Kızım yaşınız başınız kaç sizin daha, ne ciddi düşünmesi?"dedi hafif sinirle
"Anne ben artık kendi kararlarımı verebilecek yaştayım."
"Haklısın kızım ama ben de senin annenim, haber vermeliydin. Önce bana anlatmalıydın... Neyse bu konuyu sonra görüşürüz bana neyi danışacaktın?"
"Hıh, işte o konuya gelelim. Beni seven biri daha var ve bu çocuk beni sıkıştırıp tehtid etti. Eğer 1 hafta içinde ayrılmazsan sizin sevgili olduğunuzu tüm okula yayarım dedi"
"Nasıl tehtid etti? Biricik kötü bir şey yaptı mı?"sesi endişeliydi.
"Yapmadı anne ama aileniz de öğrenir diye tehtid etti. Ben gerçekten çok korktum ama sonuç olarak sana danışmaya karar verdim. Sence ne yapmalıyım?"dedim tek seferde.
"Kızım öncelikle bana danıştığın için teşekkür ederim ben senin ve kararlarının her zaman arkasındayım ama sen duygularından emin misin?"
"Eminim, ölene kadar da öyle olmaya devam edecek."
"Bak Biriciğim, biz de babanla lisede tanıştık. O bana aşıktı bense ondan nefret ediyordum. Sonra beni kendisine bağlamayı başardı ben de ona aşık oldum yani senin yaşadığın durumların benzerlerini ben de yaşadım baban da yaşadı. Biz de ailelerimizden çekinmiştik, ki bunda haklıydık. Bize çok kızdılar halbuki yaptığımız hiç bir kötü şey yoktu. Uzun süre ailelerimizi ikna etmeye uğraştık sonunda başardık. Nişanlandığımız gün birbirimize söz verdik. Çocuklarımıza asla bu acıyı yaşatmayacağız diye. Yani biz sizin arkanızdayız. Bu gün babanla da konuşayım. Eminim o da benim gibi düşünür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimle Yaşıyorum❤
Teen FictionMantık insanı A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere... Hayaller insanı öylesine motive eder ki, belli bir süre sonunda siz hayalin peşini bıraksanız da hayaller sizin peşinizi bırakmaz. Zaten bizi hayata bağlayan birazda gerçekl...