24 - Müstakbel Kayınvalidem

56 34 0
                                    

Yaklaşık 2 hafta geçmişti annem her fırsatta Canerle
-müstakbel damadıyla- tanıştırmam için yalvarıyordu ama ben istemiyordum çünkü daha hazır değildik. Berkayı ise müdüre şikayet etmiştik nasıl olsa artık okulda bizi bilmeyen kalmamıştı. Müdür de beni tehdit etmesine çok sinirlenmişti. Disiplin kurulu kuruldu, onun açtığı diğer olaylar da üst üste binmişti zaten. Hocalar ondan nefret ediyordu. Hızlıca karar aldılar ve başka okula gönderdiler. Bize hiçbir şey yapamamıştı. Babasının parası da onu kurtarmaya yetmemişti.

Doğum günüme 3 hafta kalmıştı, uzun süredir bu günü bekliyordum. Caner'in unutacağına emindim. Çünkü o çok unutkandı, bu da benim işime geliyordu çünkü dalga geçebiliyordum.

"Günaydın annelerin gülüsüü"dedim kocaman gülümseyerek

"Günaydın, hayırdır kızım?"direkt ne istiyorsun söyle demek bu.

"Şey anne bir şey sorucam ama korkuyorum"endişeli bir şekilde gözlerine bakıyordum.

"Saçmalama Biricik ben canavar mıyım da korkuyorsun?"dedi ve kıkırdadı. Deli bu kadın ya jsksks

"Anne"

"Hı?"dedi, - çabuk ol-  bakışı atarken

"Şimdi ben seninle sevdiğimi tanıştırıcam ya.."

"Ee"gözleri parlamıştı.

"Onun kim olduğu önemli değil de mi?"öyleyse vay halimize.

"İyi biriyse, önemli değil. Bizim için önemli olan birbirinizi sevip sevmemeniz ya da sana nasıl davrandığı"

"Seni seviyorum anne. Emin ol ki o çok iyi biri."dedim ve sarıldım.

"Yavaş kız, kardeşini ezeceksin"dedi ve soluklandı."Bu gün cinsiyetini öğreneceğiz ama tabi bize söylemeyecekler"

"Nee? Bize söylemeyecekler de kime söyleyecekler?"dedim hızlıca

"Halime ablana"düzeltiyorum müstakbel kayınvalideme. Canerimi benim için doğurmuş sonuçta, di mi yani?

"Neden?"merak etmiştim.

"Parti de mi vermeyelim kız cadı?"ayy en sevdiğim.

"Yaşasın en sevdiğimm"aklıma bir fikir gelmişti. Hemen ne zaman olacağını öğrenmeliydim. Ailecek çifte şok yaşayacaktık.

"Peki ne zaman?"dedim meraklıca.

"3 hafta sonra, cuma günü"neee? Doğum günümde pabucum dama mı atılacakdı? Neyse atılsın bakalım ben o pabucu onların gözüne sokarım. Benim doğum günümde pabucumu dama atmak neymiş görürler.

"Tamam"dedim ve odadan çıktım. Trip atmış gibi olmuştu sanırım. Üzülmesini istemiyordum çünkü çok duygusaldı.

Tabiki de planım o gün Caner'i de onlarla tanıştırmaktı. Yapacaktım bunu, onca insanın karşısında. Nee? Bunu hiç hesaba katmamıştım işte. Yapacak bir şey yoktu. Bundan güzel zamanı biraz zor bulurdum. Doğum günümü de unutmuşlardı çaktırmayacaktım çünkü onun tribini atacaktım sonra.

Hayallerimle Yaşıyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin