17-Asker Yareni

113 51 57
                                    

Senin için hayatımı değiştirdim oysa.
Ama sen bi' huyunu değiştiremedin.

*Biriciğin ağzından*

Prensimi bulmuştum. Senelerdir neden farketmemişdim ki? Ah Caner ahh! Kendini bana arkadaş olarak sevdirdi.

Ben anlamıştım zaten, ne zaman benim yanıma bir erkek yaklaşsa hemen dibimde o biterdi. Beni korur kollardı.

Kapıyı çaldım, annem açtı. Kalp atışlarımı duymaması için bildiğim bütün duaları okudum. Ben dua okurken annemin dudağından bir takım sözcük döküldü ama duyamadım.

"Hı, efendim anne anlayamadım"

"Aşık mısın nesin kızım diyorum, daldın gittin"aşık mıyım? Evet aşığım annneeee, tabiki de demedim. Anlamış mıydı yoksa? Yok canım sadece dalgınlık için kullanılan birşey bu. Öyle değil mi.

"Yo-yok bi-biraz dalmışım da"sesim titremişti, baya titremişti.

"Sende birşey var ama hadi hayırlısı, nerdeydin bu saate kadar?"sevgilimle eve kadar geldik sadece.

"Şey, okulda tiyatro seçmeleri varmış. Ona kaldım"

"Neyle geldin?"Neyle geldim? Canerle geldim, yok yok araç demek istiyor. Otobüs, otobüsle geldim.

"Otobüs"

"Tuncer abini niye aramadın" niye aramadım? Şarjım bitti ya. Güzel bahane, kullanılmalı.

Elimi arka cebime attım ve telefonu annem görmeden kapattım.

"Ne yapıyorsun orda"

"Şeyy, telefonumun şarjı bitti ondan arayamadım"

"Caner?"soru sorarcasına bakmıştı, hazır cevap olmalıyım. Hıh, buldum.

"Kontürü bitmiş, sorgulaman bittiyse içeri girebilir miyim anne?"

"Üff iyi tamam gir"

"Kardeşim sana emanet bir tanem"deyip öpücük attım. O da bana öpücük attı ve ekledi.

"Ders çalışmayı unutma"

"Tamam annecim"deyip merdivenlerden koşup odama çıktım. İlk işim telefonumu açmak oldu.

Rehber girip "Caner"in numarasına tıkladım ve düzenlemeyr girdim. Yeni isim olarak da "kuzumm"yazdım.

Kaç gündür ders çalışmadığım için masanın başına oturup yaklaşık iki saat ders çalıştım. Beynimin sulandığını hissetmiştim.

Yemek saati geldiğinde yemeğimi yiyip hemen odama çıktım. Yorulmuştum, biraz hayal kurmak iyi gelebilirdi.

Caner'imle askere gitmeden önceki vedalaşmamızı hayal ettim. Nişanlanmıştık. Asker yareni olacaktım. Nasıl dayanacaktım bilinmez ama vatan görevini yapması benim özlememden daha önemliydi.

Gururluyum, sevdiceğim ülkeme katkı sağlayacak. Belki şehit olacak, her ne kadar düşünmek istemesem de. Vatan için canını verir benim sevgilim.

Annem, babam ve kardeşim vardı yanımda. Otogara gelmiştik. Caner çoktan oradaydı. Koştum, görür görmez. Sarıldım ona. Bir daha göremeyecekmiş, kokusunu duyamayacakmış gibi.

Hayallerimle Yaşıyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin