Bölüm Şarkısı: Ceza ve Sezen Aksu- Hayat Bildiği Gibi Gelsin
###
11.BÖLÜM "TRAVMATİK GEÇMİŞ" (ARA BÖLÜM- PART 2)
Kundaktaki masum bir bebek veda etti kanlar içinde hayata,
Allah'ın yoluna giderken yıkık dökük bir aile bıraktı dünyaya
Evlat acısıyla ciğeri dağlanan bir anne uçurumdan attı kendisini,
Acı bir kederle süren hayatı son buldu evladının kokusuyla.
Karanlık sokaklar hapsetmişti bir köşesine onun; tertemiz, saf ve adaleti isteyen tarafını. Murat artık hiç olmadığı kadar kötü, gaddar, kin ve öfkeyle beslenen biriydi. Karanlık sokakların dar sapaklarında ki engellerde düşe kalka ilerlerken acımasız bir adama dönüşmüştü.
Üç yıl geçmişti aradan. Artık sadece rüyalarında görebileceği karısı öleli tamı tamına üç yıl olmuştu. Akşam saatlerinde girdiği barlardan sabaha karşı çıkıyor. Orada tanıştığı insanların yönlendirmesiyle ekonomik durumunu biraz olsun düzeltmek için uyuşturucu tacirliğine başlamıştı. Sonuçta sırf evladı Can vermesin diye milyon dolarlık şirketinden vazgeçmişti ve beş parasızdı. Ama bu üç yıllık süreçte maddi durumunda baya bir düzelme söz konusuydu. Tabii sevdiği kadın ve evladı hayatta olmadığı sürece hiçbir şey umrumda değildi. Tam dört ay önce barda tanışıp birlikte olduğu Zehra adındaki kadının hamile olması bile onun için bir şey ifade etmiyordu.
Hayat onu o kadar yormuş ve bitkin bir duruma getirmişti ki annesinin sözleri karşısında verebileceği tepkiyi bile faaliyete geçiremiyordu.
"Tamam... Seni çok iyi anlıyorum! Şevval'le Serkan'ı ben de çok seviyordum Murat! Sonuçta onlar da benim gelinim ve torunumdu! Ama bu çocuğa bakmak zorundayız! O saçma kıza bırakamayız... Sonuçta o senin varisin, neslinin devamı!"
Bir oğlu olacaktı Murat'ın... İlerde onun için hayatı zindan edeceği bir oğlu olacaktı. Adam her ne kadar istemese de kabul etmek zorundaydı; çünkü annesi haklıydı; bu oğlan çocuğu onun varisiydi. Kabul etti, yapacak bir şeyi yoktu. Murat'ın annesi Nurdan'ın şimdi küçük bir oyun çevirmesi gerekiyordu. Yoksa Zehra bebeği onlara vermeyi asla ama asla kabul etmezdi.
Bütün her şey çok çabuk oluverdi. Nurdan, aylar sonra Murat'ın yavrusu dünyaya geldiğinde doktorlarla para karşılığı bir anlaşma sağladı. Zehra'ya bebeğin öldüğü söylenecekti ve böylelikle de o saçma kız hayatlarından çıkacaktı. Öyle de oldu. Gençliğinin baharındaki Zehra evladının öldüğünü duyunca yıkıldı. Ne yapacağını, ne tepki vereceğini, nasıl hareket edeceğini bilemedi. Tek çaresi vardı. Ailesine sığınıp onu evlendirmek istedikleri sarhoş adam Serhat'la evlenecekti. Hayatın acı tarafı daha yeni yeni kendisini göstermeye başlamıştı Zehra'ya.
Murat içinse her şey düzene girmeye başlamıştı. Uyuşturucu tacirliğinden kazandığı paranın büyük bir kısmıyla butik bir ithalat- ihracat şirketi kurmuş ve büyümeye başlamıştı. Yanına aldığı çocuğu Emir'i de annesinin tavsiyesiyle, Nurdan'ın ahbaplarından olan Huri'nin yanına göndermişti. Emir'e annesinin yokluğunda sütannelik edecek kişiydi Huri. İlkokul birinci sınıfa giden bir oğlu, Emir'den birkaç hafta önce doğmuş Aylin adında bir kızı vardı. Yıllar sonra kızın, kendi hayatına mal olacak işler yapacağını bilmeden büyütüyordu üç çocuğunu da.
Emir bir yaşına gelip anne sütü alımını kestikten sonra babasının ve babaannesinin yanına dönmüştü. Bir villada büyüyecekti Emir. Murat işlerini düzeltince Metin'in elinden aldığı evini tekrar almıştı ve Emir'i, karısı Şevval'in kendisini atarak intihar ettiği o pencerenin bulunduğu oda da, ölmüş evladı Serkan'ın odasında büyütecekti. Her ne kadar Emir'i sevmese de, onu en güzel şartlarda büyütüyordu Murat. İşinden artta kalan zamanlarında onu sitenin parkına götürüyordu. Bu parkta Emir kendisine yeni bir arkadaş edinmişti. Kaan... Yıllar sonra hayatının bitmesine sebep olacağı arkadaşı Kaan. Murat ise hiç olmadığı kadar mutluydu parka her gittiklerinde. Mutlu olmasındaki sebep Kaan'ın annesiydi. Kaan'ın annesi Azra... Uzun kızıl saçlarıyla adeta bir prensesi andırıyordu. Günden güne ona aşık oluyor, ona ilgisini göstermeye çalışıyordu. Tabii Azra ona, Metin Meriçli'yle evli olduğunu söyleyene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI AŞIK (SON KİTAP/ +18)
Mystery / ThrillerBu kitap; bazı karekterleri ve sahneleri ile 18 yaş altındaki okuyucular için uygun değildir! Kapak tasarımı için @zuhrenazx'e teşekkürlerimi sunarım... (Aşık Serisinin İkinci ve Son Kitabıdır!) *** Güzel başlayan gece, kanlı bir sonla bitmişti. Emi...