Bölüm Şarkısı: Ceza- Suspus
###
17.BÖLÜM "KANLI PARTİ" (Final)
Saatler sular seller gibi akıp geçmişti. Akrep rakamların üzerinde gezinirken ardında kanlı lekeler bırakmıştı. Vakti gelmiş artık, oyunun son perdesi açılıyordu.
Yaz akşamlarının serinliğinde, sitenin en güzel evlerinden birinin bahçesinde, ortalık süslenmiş, güzel bir ambiyans yaratılmıştı. Aileler tüm yazlık havalarıyla boy göstermek için bir, bir dökülmeye başlamıştı eğlenceli partinin ortasına. Büyük oyunun başrolleri de bu ailelerin arasındaydı; Beren, Emir, Elçin, Tekin, Murat ve partinin asıl sahipleri olarak Azra'yla Metin. Onlar için büyük bir akşamdı bu akşam, herkesin bir planı vardı.
Beren'in yüzündeki sinsi tebessüm; iki insana karşı olan tüm öfkesi zaten gözler önüne seriliyordu. Babası olma sıfatına layık görmediği Tekin ve sevgilisini elinden alan, eski sevgilisi, onun psikopat Kanlı Aşık'ı Emir. Emir'in yüzündeki tebessüm ve yorgunluk; Hayatını karatan babasını mahvetme motivasyonundan kaynaklanıyordu. Elçin ve Tekin; en doğru zamanı kolluyor gibi duruyorlardı, birbirlerine saldırmak için bekliyorlardı. Tekin aynı zamanda kızına da fazla hırs besliyordu. Metin ve Afra; ikisinin derdi ortaktı aslında. İhanete uğramışlık ve kızgınlıkla onlara, Azra ve Murat'a derslerini verebilmek ve geçmişin hesabını görebilmekti. Murat ve Azra'nın gözlerinde bir tutam dahi hırs yoktu. Onlar bu partinin sadece iki kurbanıydı.
Bahçenin tam ortası küçük bir sahne kurulmuştu, hem orkestranın çalıp söyleyebilmesi için, hem de parti sahiplerinin konuşmalarını kolaylıkla yapabilmesi için. Metin ve Azra parti sahipleri olarak sahneye çıktılar ve ellerine mikrofonlarını alıp ilk Metin'in konuşmasıyla başlayan parti açılışını yaptılar. "Sevgili misafirlerimiz, hepiniz hoş geldiniz!" dedi Metin ve büyük bir alkış koptu. "Bu akşam burada toplanmamızın nedeni şu son haftalarda yaşadığımız tatsızlıklar ve amansız kayıplarımızın ardından moralimizi düzeltmek..." dedi oğlunu ve yakını olduğu ailenin verdiği iki kaybı ima ederek. "Ve... Bir de tabii ki gecenin sonunda size bir sürprizim var. Aramıza sürpriz bir misafir katılacak!" diye bağırdığında Metin, bütün parti halkı birbirlerine baktı. Kimdi bu misafir? "Eğlenmenize bakın, canım ailem!" dedi hala resmi olarak eşi olan Azra'ya ve ardından Murat'a, Beren'e, Emir'e bakarak. "Şimdi, partinin diğer sahibi Azra, mikrofonda!" deyip sahneden inerken, insanları alkışlamaları için teşvikte bulunma maksatlı ellerini yukarıya kaldırdı muzip bir tavırla. İnsanlar alkışlarıyla bahçeyi inletirken heyecandan ölüyordu Azra. Aylar önce Murat'ın patisinde mikrofonu eline alıp çıkmıştı sahneye, fakat onda da millete bağırıp çağırmıştı. Kız kardeşi onun sırrını açıkladığı ve millete rezil olmaktan korktuğu için. Elindeki mikrofona baktı. Yıllar önceki niyeti konservatuar okuyup ünlü bir şarkıcı olmaktı, sesi de güzeldi. Maalesef olmamıştı işte. "Hepiniz hoş geldiniz." dedi ürkekçe Azra'nın saniyeler süren sessizliğine uyum sağlayan parti halkına doğru. "Bu akşam burada toplanmamızın nedeni Metin'in de dediği gibi moralimiz için ama ben bir de sizden aylar önce Murat beyin evinde olan talihsiz olay yüzünden size ettiğim hakaretlerde için özür dilemek maksadıyla kabul ettim Metin'in parti teklifini. Size o sözleri söylediğim için affedin beni. O an çok sinirliydim ve rahmetli oğlum havale geçiriyordu. Ne diyeceğimi, ne tepki vereceğimi şaşırmıştım. Tekrar özür diliyorum sizden." dedi tüm iyi niyetiyle. Parti halkı ise yüzlerinde oluşan buruk tebessümle alkışladı Azra'yı.
Genç kadın sahneden indiğinde canlı müzik yapacak grup yerlerini aldı. Parti başladı, zaman akıp geçiyor, ediliyordu... Tüm olacaklardan habersiz!
***
Zaman epey geç olduğunda misafirler git gide Metin'in şu sürpriz misafirini daha çok merak etmeye başlamıştı. Okyanus gözlü adam, kızıl prensesin yanağına bir öpücük kondururken, kötü niyetli iki avcı onları tüm hırsıyla izliyorlardı. Kötülükten başka bir şey düşünmeyen iblis kızıl kadına sahip olmayı düşlerken, beyazlar içindeki peri kızı şeytanın sonunun gelmesi için dilekte bulunuyordu. Korkunç masal kahramanlarının arasında kaybolan katil aşık, etrafı kolaçan ediyordu. Onun sonunu getirecek celladını gözlercesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI AŞIK (SON KİTAP/ +18)
Mystery / ThrillerBu kitap; bazı karekterleri ve sahneleri ile 18 yaş altındaki okuyucular için uygun değildir! Kapak tasarımı için @zuhrenazx'e teşekkürlerimi sunarım... (Aşık Serisinin İkinci ve Son Kitabıdır!) *** Güzel başlayan gece, kanlı bir sonla bitmişti. Emi...