EPİLOG- AŞIK SERİSİ

74 1 1
                                    

  "Hastanın durumu kritikti biz elimizden geleni yaptık ve başarılı olduk. Hastamız epilepsi hastasıymış ve kafasına bir kurşun darbesi almış. Yaşanası mucize. Ama Hastanın hayati fonksiyonlarını yitirme ihtimallerine karşın biz onu yoğun bakın ünitelerimizden birinde, makinelerime bağlı olarak tutacağız." demişti aylar önce doktor.

  Birkaç gün tedavi altında yattı hastanede. Kaan'ın başında, sadece Metin'in durduğu bir gün... Azra'nın avukatıyla görüşmeye gittiği gün, Azra'nın, Metin'i boşanma işlemlerini başlattığını haber vermek için aradığı gün; doktor, Metin'e bir haber vermişti. Kaan gözlerini açmış ve konuşabiliyordu. Metin bunu duyduktan hemen sonra, oğlunun yanına gitmeden önce bir plan yaptı ve oğlunun yanına gitti. Adam Kaan'a tüm içtenliğiyle sarılmış, özlemini gidermişti. Ve, artık planı uygulama vaktiydi. Metin, Kaan'a, Emir'in dışarıda kaçak bir şekilde olduğunu ve polislerin onu aradığını fakat bir türlü bulamadığını, bu yüzden genç adamın dışarı çıkarsa güvende olmayacağını söylemişti. Böylelikle büyük oyun başlamıştı. Hem, Azra'yla boşandığında Azra, Kaan'ın velayetini alamayacaktı artık. Sonuçta bir oğlu yoktu ortada. Seni, yurtdışına gönderelim eğitimine orada devam et, demişti Metin. Kaan'da sevine sevine kabul etmişti. Çünkü onun da, başka bir planı vardı. Amerika'ya gittiğinde orada genç adama bakan, Metin'in bir çalışanı vardı. Onunla birlikte yaşıyordu. Metin'le de telefonda görüşüyordu. Metin, Türkiye'de ne olup bittiğini öğrenebiliyordu. Böylelikle Emir hakkında öğrendikleriyle de numarasını gizleyerek oğlanı tehdit ediyordu. Yani gizli numara ve Kaan'ın hayatta olma meselesi böyleydi.

***

10 Yıl Sonra...
Kaan'dan...

  Yıllar sonra, herkes, her şey değişmişti artık. Bu travmamı atlattıktan sonra Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinde hukuk bölümü mevzunu olup, Türkiye'ce tanınan ünlü bir avukat olmuştum. O büyük cinayetlerin gecesinden sonra Emir'in annesi Zehra teyzeyle irtibata geçip onun hayat hikayesini öğrenmiştim. Rahmetli babamın bana bıraktığı mirası henüz on yedi yaşında olduğum için alamayacağımdan hayattaki en büyük dayanağım, anneannem Gülizar kefilim olmuş ve Zehra teyze o zalim kocasından boşansın, Serhat denen pislik kadına yaptığı işkenceler yüzünden içeri girsin diye, en iyi avukatları tutmuştuk. Başarmıştık da. Oğlu bu halini görmemişti ama Zehra teyze özgürdü.

  Ben üniversitemden mevzun olduktan ve avukatlığa adım attıktan beş yıl sonra, yani bugün, kadın ve çocuk sığınma evleri açmıştım. İstanbul bir, Ankara'da bir tane olmak üzeri, iki tane. Zehra teyze, İstanbul'da ki sığınma evinde yaşamak istemişti, fakat, ben kabul etmemiş onu yanıma almıştım. Rahmetli annemin tek hatırası anneannem ve rahmetli Emir'in bana kalan tek hatırası Zehra teyzeyle gül gibi geçinip gidiyorduk. O günden sonra, o kanlı evde yaşayamazdık, bu yüzden İstanbul'da başka bir siteden, başka bir villaya taşınmıştık.

  Beren'e gelince: O benim, hayatta yapmaz dediğim bir şeyi, hatta benim planıma rağmen onun için yapmaz dediğim şeyi yapmıştı. Bir insan öldürmüştü. Hem de Emir'i.

  Evet, ben de böyle bir şey planlıyordum, fakat o zamanki psikolojim ciddi halde alt üsttü. Ki, planlamama rağmen yapmamıştı. Beren'i yattığı cezaevine görmeye gitmiyordum. Benim evlenmeyi düşündüğüm kadınla artık ilişkim düşünülemezdi bile.

  Hayatımda başka biri vardı. Başka bir kadın. Hastalığını yenmiş bir Hastalıklı Aşık'tım yine ben!

###

FİNAL...

***

Herkese yıllar sonra merhaba! 😂😂😂 Yaa gerçekten şaka maka, bayandır yokum. Ama nasıl finale kadar olan bölümleri full yükledim :) Güzel bir final oldu. Her ne kadar herkes ölmüş olsa da, Kaan'ın yeni hayatını gerçekten çok sevdim. Şimdi; yorum yapmaya kalksam bütün baya sürer. O yüzden susup, bölümü oylayıp yorumladıktan sonra, sizi yeni kurgumun ismini ve konusunu açıkladığım yazıma davet ediyorum.

  Orada görüşürüz...

KANLI AŞIK (SON KİTAP/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin