За,кой се мислиш?

412 28 3
                                    

Гледна точка:Шейла
Събудих се и започнах да се оправям за училище.След 30 минути вече бях готова,но имах още време затова отидох да закусвам с родителите ми.

-Е,как е в новото училище Шейла?-попита ме мама.



-Добре.


-Имаш ли приятели?-Добави баща ми,странно по принцип не се интересува от такива работи.



-Може да се каже,татко.



-Радваме се да го чуем.-каза мама радостно.



-Добре,но аз ще трябва да тръгвам.Чао.



                                                                       -Чао.-казаха в един глас.


Излязох от нас и се запътих към къщата на Ярем.Тя ми каза,че днес ще идва на училище.След 10 минути стигнах пред тях,а тя ме чакаше пред входната врата.Започнах да ѝ разказвам,какво се е случило през последните няколко дни,тя беше изненадана,но,защо?


Гледна точка:Ярем
Чаках Шейла вече около 5 минути,когато тя се появи.


*Най-накрая*- Казах си вътрешно.

Шейла започна да ми разказва изпуснатото през последните няколко дни,разказа ми за Шуга и JungKook.Аз се изненадах,защото и двете момчета имат репутацията на ,,разбивачи на сърца'' не знаех дали да ѝ казвам,но най-вероятно щях,но не сега.Може би наистина я харесват все пак  тя е красива и мила,но ако я наранят.....Не ми се мисли какво,ще се случи с тях.

Гледна точка:Шейла

-Ярем,защо си толкова изненадана?



-Ами,Шейла някой друг път,ще ти разкажа.



-Добре.

Вече бяхме пред училище.Двете с Ярем влязохме,а тя се зачерви,но,защо?
Погледнах я,а тя беше зяпнала Jimin.


-Ехо...Ярем....МОМИЧЕ!!



-Д-да,супер Шейла.



-Кого си зяпнала така?


-Н-никой?



-Хаха,някой си пада по Jimin.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now