Сълзи,но от какво?

272 20 6
                                    

Гледна точка:Куки
Свърших задачите си малко по рано и реших да отида да взема Шейла,имаше още 20 минути до края на урока, но реших, че ако не са приключили просто ще изчакам.
Тръгнах към залата отбивайки се в един цветарски магазин.

-Здравейте, искам най-хубавия букет от рози.

-Разбира, се. Бели или червени?

-Бели и червени.

-От двата вида ли?

-Да!

-Добре.

Жената, което работеше в магазина започна да подбира рози, тя избра най-хубавите и най-цветните.
Малко по късно букетът изглеждаше така

Излязох от магазина и се насочих към крайната си цел.
2-3 Минути по къно вече бях пред залата,влязох надявайки се да не ме забележат,защото исках да изненадам Шейла,но за жалост аз останах изненадан,те танцуваха (което е нормално),но между лицата им нямаше почти никаква дистанция.Песента свърши,а аз имах чувството,че ще се целунат,но изчаках,а те просто се усмихваха.

*Кхъм*-изкашлях се,аз.

-Здравей,любов!-каза ми Шейла,скачайки върху мен,аз естесвено я хванах НЕ пропускайки да я целуна.

-Здравей,принцесо!-казах й задъхано аз.

*Тя слезе от мен.*

-Хей,Кук.-поздрави ме Хоби.

-Хей,Хоби.-поздравих го и аз.

-Искам да ти кажа,нещо.-леко притесни ме той.

-Кажи,Хоби.-казах.

-Имаш невероятно талантлива приятелка,танцува много добре.Има малко проблем с хип-хопа и като цяло с малко по бързите танци,но като изключим това се справя много добре.

-Радвам се.-казах хващайки Шейла за талията,придърпвайки я към мен.

-Трябва да потанцувате танго или валс заедно,повярвай ми прекрасен партньор е.

-Ние сме,танцували Хоби.-намеси се Шейла.

-Личи си! Но си признай,че аз танцувам по добре от него.-каза Хоби.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now