Смяна на местата.

391 26 6
                                    

Гледна точка:Шейла
Прибирах се,но видях Jungkook и Шуга,не знаех дали си говореха или се караха,но ми изглеждаха ядосани.Приближих се към тях и
,,без да искам'' (нарочно) дочух разговора им.

-Тя не е за теб,стой далеч от нея.-Каза Шуга



-Пфф,точно ти ли ми го казваш?Искаш да я минеш през леглото и да я оставиш,да започнеш да я игнорираш все едно е никоя.



-А,ти?Ти какво искаш?Същото нали?! JungKook,стегни се познаваме се от толкова много години.



-Ами....Не е така,знам,че и ти не изпитваш само това към нея знам,че не ти е само до спането с нея.



-Ако работим заедно може да си помогнем,ако разбираш,какво искам да ти кажа.

*Сълзи започнаха да падат по бузите ми,отидох при тях и им забърсах по един шамар.*


-Вие,тъпанари заради един смотан секс,се държахте добре с мен,защото съм нова ли?Как можахте?!! Нямате ли поне малко чувство за вина,състрадание или нещо подобно,що за хора сте.


-Н-не е това,което си мислиш Шейла.-каза Куки.


-Куки,защо,защо?!Това ли видя в мен,затова каза,че ще съм ,,твоя'' това ли си имал в предвид?! Знаеш ли какво,не искам да те виждам повече.



-А,ти Шуга,гаден смотаняк затова ли ми беше утеха,за да преспиш с мен???Това ли знача за теб,една еднодневка?Само толкова ли?


-ДАНО ИЗПИТАТЕ СЪЩОТО ЧУВСТВО,ГАДНЯРИ!-Казах викайки и плачейки едновременно.


Бях огорчена,наранена,сърцето ми беше разпокъсано,а тези двамата го бяха причината,сълзите се стичаха по бузите ми,но не можех да ги спра,болеше адски много,не можех да разбера,защо им беше да го правят нещо подобно само заради единият секс.Това ли съм заслужила?Явно да,поговорката казва
,,Каквото посееш това ще пожънеш.''.

Нищо вече нямаше смисъл,знаех си,че не трябва да се подавам толкова лесно,но не успях да се преборя с чуствата си.
След дълго обикаляне в дъжда,който започна да вали стигнах до една беседка,там видях човешка фигура,но не можах да я разпозная.
Приближих се и седнах,не много близко до човека,той беше със суитчър и гугла.Не след дълго той ме погледна,а аз него също,това беше Таеhyung,момчето в,което се блъснах тази сутрин,но какво прави тук и,защо е толкова червен.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now