Съученици?!

627 35 9
                                    

Гледна точка:Шейла

Шуга...Аз дори не знаех.,че той учи тук...
Продължавах да го гледам, той просто ме погледна и не ми обърна внимание, огледах се да видя, кои са около него, и видях всички от BTS,да включително и JungKook. 
С Jungkook срещнахме погледите си, като той леко се усмихна. 
Усетих как почервенях..... 
Ярем ме побутна отново и тръгнахаме.

Гледна точка:JungKook 
Видях, някакво момиче, което лепна поглед на Шуга, но той не ѝ обърна внимание. 
Не след дълго момичето ме погледна, а аз и се усмихнах. Усетих как почервеня, после момичето до нея предполагам и е приятелка и, я побутна и те тръгнаха.
Гледах, я докато не усетих как момчетата, тръгват към стаята, а аз ги последвах.

Гледна точка:Шейла
Влязох в стаята, не след дълго чух звънеца. Вратата на класната ни стая се отвори, и аз отново бях изненадана, защото видях 7 прекрасни момчета да влизат в стаята. 
Явно сме и съученици....Супер...
Видях как след тях влезе и учителката.
Седях на третия чин, и чух учителката да казва.

-Ученици в моя час, ще трябва да сядате по номера.

*Бяхме 26 човека в клас и аз бях номер 13 много се надявах,че човека,който ще седи до мен да бъде, мил и дружелюбен. *

  
Учителката продължи, да казва имената и номерата на учениците, докато не стигна до моя.

-Шейла номер 13,ти ще седиш с номер 14,който е Jeon JungKook.

*Боже, голяма съм късметлийка... *

Аз кимнах в знак на съгласие, и видях как JungKook тръгва към мен.

Гледна точка:JungKook
Влязохме в стаята с момчетата, не след дълго и госпожата влезе. 
Дрънка ни някакви глупости и каза, че ще трябва да седим по номера.

-Стигна до номер 13,като каза на някакво момиче с името Шейла,каза,че ще седи с номер 14, аз бях номер 14,погледнах и видях момичето от по рано.Тя просто кимна.
Бях леко учуден, защото не очаквах да имам късмет,но уви имах.
Тръгнах към нейния чин, или по точно нашият чин.

Гледна точка:Шейла
Jeon JungKook се приближи до мен и седна.

-Здравей,аз съм Jeon JungKook.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora