Гледна точка:Шейла
Събудих се и се поогледах,на стената видях часовник,на който пишеше 03:23.
Видях спящият до мен Taehyung беше хванал ръката ми,но аз трябваше да я преместя.Сърцето ми се късаше,но трябваше да го направя.Изправих се на крака и знаех,къде отивам,е май не беше точно така,знаех при кого отивам,но не и къде.
Слязох на 1 етаж и видях дежурната сестра.-И-извинете бихте ли ми казала в,коя стая се намира Jeon JungKook.
-А-ами,не ми е позволено да давам информация на непознати,съжалявам.
-Н-не! Вие не разбирате,аз не съм непозната,моля Ви,кажете ми.
-А-аз ами....
*Сестрата помисли малко и накрая реши.*
-А-ами добре,стаята в,която се намира е 13 на първи етаж,но ако някой Ви види кажете,че сте объркала стаите.
-Много Ви,благодаря!
*Тръгнах към стаята на Jungkook,почти стигнах и се спрях.*
*-А-ами Таеhyung?*
*Аз,не мога да му го причиня,но ако не отида да го видя,ще се побъркам.*
*Чу се отваряне на врата,погледнах и видях човека,от който имах нужда в момента.*-Не знаеш,колко ми липсваше.-каза ми Куки.
*Прегърна ме,поигра си с косите ми,усетих ръката му на бузата си,а след това усетих устните му.Не се отдръпнах,даже напротив,обичах го твърде много за да го направя.Усетих дъха му,пулса му и усмивката,която се появи на лицето му.*
-Б-благодаря.-казах все още задъхана.
-Но,за какво?-отговори ми той
.-Защото не ме остави...
-Аз трябва да ти благодаря т-ти едвам оцеля,не можеш да знаеш,колко много те обичам,ако не се беше събудила кълна се,че щях да се...
-Нищо ми няма,любовта ми към теб е безгранична,тя ми помогна да се събудя,защото чух как другите си говорят казаха,че ти си добре,а ако ти си добре и аз съм добре.Но,моля те никога повече не ме карай да изживея това отново,когато те видях на земята беше толкова безпомощен,студен и спокоен,че сърцето ми се сви.Нямаше как да оставя нещата така,трябваше да ни събера отново....
YOU ARE READING
Не трябваше да става така.(Редактира се)
FanfictionПусни ме вътре! -мрънках. -Няма, не и преди да се успокоиш и да разбереш, че освен теб аз друга НЕ обичам. -Ами,ако за обичаш? -Знаеш ли коя друга бих за обичал? -Коя? -Нашата дъщеря, любов. *Куки каза тези думи и ме прегърна. * *Всяка капка ре...