И Вечерта започва.

263 18 14
                                    

След като отидохме при сестрата, а тя се погрижи за ръката ми,тя ме посъветва да се прибирам у дома.След като излязохме от кабинета й, Куки просто ме грабна и ме понесе на конче.

-Куки..

-Да?

-Ръката ме боли... -казах леко хлипайки.

-Съжалявам, любов. -отвърна тъжно Кук.

-Честно казано ме изплаши, никога не съм виждала тази твоя страна. -казах леко нападателно аз.

-Ами,как да ти обясня. Обичам да показвам любовта си към теб, а и освен това имах да ти казвам нещо. -оправда се Кук.

-Разбирам.Какво имаш да ми кажеш?-попитах, докато Куки все още ме носеше на гръб.

-Ами, имам идея, но незнам дали ще се съгласиш. -отговори с несигурност той.

-Просто ми кажи какво си си наумил. -казах директно аз.

-Ами, аз искам да направим едно парти.

*Това, ли било.. *

-Защо, просто не каза така. Кога и къде?

-Ти си навита?! -изненада се той.

-Естествено,че съм.Аз обичам купоните. Сега ще ми кажеш ли, къде и кога? -Продължавах да го питам аз.

-Ами близо, до моята къща има една вила, тя е на родителите ми, може да се съберем там. Петък вечер. -огговори ми най-накрая той.

-Добре,да го направим. -казах решително аз.

-Ами гости?

*Все едно нямаме приятели, Кук. *

-Остави това на мен Куки.

-Добре, трябва ни храна, алкохол и още няколко неща. -започна да прави списък той.

-Ще ни трябва малко помощ.. Звънни на Ярем, Jimin и Тае те ще ни помогнат.

*Знаех, че ще ни помогнат все пак те са ни най-близки. Освен това, ако не ни помогнат, няма да ги поканим на партито. *

-Добре,нека първо се приберем и после ще им кажем.

-Любов, нека минем през нас, имам нужда от дрехи. -помолих, го аз.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now