Гледна точка: JungKook
С Шейла се хванахме за ръце и решихме да се прибираме.Вървяхме и тогава чухме,че някой вика.
Виковете се чуваха зад ъгъла,а там се събираха много отрепки.Все пак погледнах и тогава видях едно момиче,то беше свито на земята,а около него се бяха насъбрали няколко отрепки.-Разкарайте се от нея,отрепки.-Викна Шейла като хукна към тях.
-Какво ще направиш принцесо?-отвърна й един от тях.
*Отидох до Шейла.*
-Оставете момичето намира,иначе не отговарям за последствията.-казах аз с леко дълбок глас.
-Ооо,ето го и принца.Какво желаете ваше височество?-каза същия човек, с подигравателен тон.
*Тук Шейла побесня.*
-Ей,олигофрен внимавай как ни говориш,че ще дойда и ще ти избърша един.
*Почувствах,че тя е ,,мъжа'' във връзката ни.
-Хаха,щяла да ме удари,пробвай се курво.
*Как я нарече,той?*
-Курва ли?! Такава курва ще ти дам,че ще се наложи да отидеш при твоята.
*Отидох до момчето и му ударих един юмрук в лицето.Беше прибързано,но не ми пука.След това видях,че той сложи ръка на устата си.Погледнах го,кървеше.*
-А,сега се махай,че неискам да счупя без това малко останалите ти зъби.
-Ахх,ти малко помиярче!-викна той и тръгна срещу мен.*Той извади нож от якето си и го насочи към мен.*
*Притисна ме до стената.Усещах ножа до корема ми.След това видях как Шейла се промъква бавно зад него.Тя беше свалила коланчето си.*-Последни думи,куче?-каза той.
*Тук Шейла омота колана си около врата на отрепката.Той започна да се души,чувах как скимти.Видях,че той изпусна ножа,грабнах го,отидох при Шейла като хванах ръце й.*
-Принцесо,не!Не си струва,моля те.
*Тя го пусна,а той се свлече на земята.*
-Добре ли си Куки?-пита с насълзени очи Шейла.
-Д-да,нека видим момичето.
*Шейла се приближи към момичето.Тя бързо завърза разговор с нея.*
-Хей,добре ли си?-попитах аз,вече стоеийки до Шейла.
-Ъ-ъхм,да добре съм.Много благодаря за помощта Ви.
-Няма,проблем,но кой беше този?-пита Шейла.
YOU ARE READING
Не трябваше да става така.(Редактира се)
FanfictionПусни ме вътре! -мрънках. -Няма, не и преди да се успокоиш и да разбереш, че освен теб аз друга НЕ обичам. -Ами,ако за обичаш? -Знаеш ли коя друга бих за обичал? -Коя? -Нашата дъщеря, любов. *Куки каза тези думи и ме прегърна. * *Всяка капка ре...