Не разрушавайте щастието ни.

287 20 8
                                    

Гледна точка:Шейла
След като се качихме в тяхната стая аз видях Ярем и Jimin.

-Шейла,надявам се да съм се реванширала..-каза Ярем.

-За какво говориш,Ярем?!

Гледна точка:Ярем

*Ретроспекция*

След като Шейла излезе на вън,аз се почуствах зле,защото знаех,че тя много иска да види Кук,искаше,но не успя.
Започнах да мисля как да оправя нещата и си казах.

,,Какво би направила,Шейла?"

И тогава се сетих...
Реших да преднаредя няколко момичета,под претекст,че уж ми е лошо и че нямам много време до полета ми (нищо,че съм от тук и че няма да пътувам),а те ме пуснаха
(Тя не би излъгала,но се налага.)
Стигнах първо до Кук и му казах.

-Кук,ще ти кажа нещо,но не ми викай..

-Кажи,Ярем.

-Ами с Шейла щяхме да дойдем на fan meetinga заедно и тя е тук,но понеже бях в болница и закъсняхме за срещата,тя просто не издържа и се разочарова,че няма да може да те види,а след това побягна на някъде...

-Как така на някъде?!-каза Кук изправяйки се от стола си,хуквайки към изхода.

*Край на ретроспекцията.*

Гледна точка:Шейла

-Тоест?

-Тоест аз му казах,че си тук и че не си добре.-каза гордо Ярем.

-А,защо не бях добре,Ярем?-отвърнах леко раздразнена от нейната гордост.Да не би да се гордее с това,че ме разстрои?

-Шейла,не исках да прозвучи така.

-Както и да е.-въздишах аз.

-Последните дни си много напрегната и тъжна,сега може би си ми малко ядосана,но съм сигурна,че Кук ще оправи това.

-Разбира се,че ще го оправя.-намеси се Кук.

-Съжалявам,просто ми дойде в повече.

-Няма проблем.-каза Ярем.

След като се поуспокоих легнах в леглото на Кук,а след това самият той  дойде и легна до мен.
Той просто лежеше,гледаше към мен и се усмихваше.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now