Гледна точка:Куки
Концерта приключи,Шейла най-вероятно си тръгна.Аз се разплакох,не бях я виждал две седмици,а дори не я забелязах в тълпата....-Ехее,Кук никога не си звучал толкова добре.Песента,която изпя разплака почти всички.-каза Джин подсмърчайки.
-Имам чувството,че вместо теб пееше сърцето ти,пееше за Шейла.-включи се в разговора РМ.
-Защото е така.-каза гръмогласно Шуга.
-Момчето ни порасна и се влюби.-каза Хоби,разтваряйки обятията си за прегръдка.
-Хайде,усмихнете се.След час имаме фен среща (fan meeting).-продума нашия лидер
Имахме малко време за почивка,а аз го използвах за да пиша на Шейла.
-„Защо не ми каза,любов?Искаше да ме изненадаш ли?Е,успя.Благодаря,че въобще се появи в живота ми,благодаря,че си моето любимо army,надявам се да си се почувствала специална,защото ти наистина си.Ще се видим,когато се върна най-вероятно.Обичам,те.''-писах й през сълзи аз.
-Исках да те изненадам,радвам се че съм успяла.Липсваше ми адски много и все още ми липсваш.Аз трябва да ти благодаря,защото не се отказа от мен дори,когато те наранявах.Ти преряза вените си заради мен,сега връщайки се назад в този ден си спомням как ме заболя сърцето,виждайки те така безпомощен и наранен.Тогава разбрах,че наистина ме обичаш,както и аз теб.От тогава до сега се чувствам специална.Ще се видим по скоро от колкото си мислиш.-отговори ми тя.
*Някой ден ще и предложа брак и ще си имаме дечица.ОБЕЩАВАМ!.Стига тя да ме обича колкото сега,но какво има предвид под ,,много скоро''?*
Гледна точка:Шейла
Всички напуснаха залата,след час ще има фен среща,на която аз и Ярем ще ходим,това исках да намекна на Кук със съобщението
,,много скоро''.Много съм благодарна на Ярем за всичко,което направи.Много е трудно да вземеш пропуск за фен среща,но тя е успяла.-Хей,събуди се!-викаше Ярем размахвайки ръка пред лицето ми.
-Да,да тук съм.
-Да бе,да.Телефона ти извибрира,явно някой ти писа и от тогава очите ти блестят,усмивката ти грее по ярко от слънцето,а бузите ти са аленочервени.
YOU ARE READING
Не трябваше да става така.(Редактира се)
FanfictionПусни ме вътре! -мрънках. -Няма, не и преди да се успокоиш и да разбереш, че освен теб аз друга НЕ обичам. -Ами,ако за обичаш? -Знаеш ли коя друга бих за обичал? -Коя? -Нашата дъщеря, любов. *Куки каза тези думи и ме прегърна. * *Всяка капка ре...