Двама се карат,третия печели

389 28 7
                                    

Гледна точка:Шейла
С Тае се разделихме и всеки тръгна по пътя си,но на мен ми се стори,че забравям да направя нещо.

-Тае,чакай!


Той се обърна,а аз отидох до него и.....
АМИ..слях устните ни в едно,като се наслъждавах на всеки един момент от целувката,разделихме се чак тогава,когато вече не можехме да дишаме,погледнахме се в очите и се прегърнахме.


-Изненада!-Извиках аз с леко детски глас.



-Ъх,прави ми повече такива изненади.-Каза той все още задъхан.



-Повярвай ми,ще.



-Надявам се.


След това,последва прегръдка и раздяла.

Гледна точка:Тае
Вечерта беше към своя край.Шейла реши да ме изпрати и тъкмо,когато се разделихме тя викна.


-Тае,чакай!


Аз се обърнах,а тя дойде при мен и тогава ме целуна!!! Целувката беше дълга и заради недостиг на кислород трябваше да се разделим.Веднага след целувката последва прегръдка и влюбен поглед.Изненада ме тази нейна смела страна,но ми харесва.


-Изненада!-Извика тя с прекрасния си глас.



-Ъх,прави ми повече такива изненади.-Казах все още задъхан.


*ДАНО да ми прави по често такива изненади.*


-Повярвай ми,ще.



-Надявам се.


След това,последва прегръдка и раздяла.

Гледна точка:Шейла
Прибирах се щастлива към вкъщи,но получих съобщение от,което ми потрепериха краката.Съобщението беше от Джънкук.


-Защо ми го причини,защо точно с Тае?


Не му отговорих след нещата,които той ми причини това е най-малкото,което можех да направя,а и харесвам Тае той беше честен с мен,но едно знам със сигурност ,,Двама се карат,третия печели''.

Гледна точка:JungKook
Това,което Шейла чу не беше истина,не мислех това,което казвах,след това поговорих и с Шуга и се оказа,че и двамата сме пробвали другия за да разберем намеренията си към Шейла,но как да ѝ го обясним,с Шуга се разбрахме,че той няма да застава между нас двамата,но ме предупреди,че ако я нараня,той ще направи същото с мен.АЗ НАИСТИНА харесвам Шейла.Макар и за кратко време успях да хлътна толкова много по нея,че чак не ми се вярва.Реших да отида пред дома на Шейла и да поговоря с нея,за жалост не знаех,къде живее.Всички от групата се събрахме и аз казах .

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now