Добрата и лошата новина.

395 27 5
                                    

Гледна точка:Таеhyung
Бях тъжен,много тъжен,бях тъжен,защото момичето,което обичам е в болница,борейки се за живота си,а причината за това бе моят най-добър приятел,тя го обичаше истински,той нея също.Любовта им по някакъв начин пронизваше сърцето ми,но аз също я обичам,обичам я твърде много,страх ме е,че ще я загубя.Седях с Ярем,чакайки някаква новина,когато лекарят излезе и ни каза.


-Имам и добра и лоша новина,с коя да започна.


-С добрата.-каза Ярем


-Добрата новина е,че JungKook се възстановява бързо,но в момента спи и не можем да кажем как е психически. 


-А,лошата?


-Лошата е,че организмът на Шейла не прие операцията много добре,искам да кажа,че възстановяването ѝ ще е много по трудно,а докато е в кома е почти невъзможно.


-Тя в кома ли е??-шокирах се аз.


-Да,и не можем да кажем дали ще се събуди.

При изричането на тези думи,се сринах буквално,паднах на земята,плачейки с цяло гърло.Не можех да повярвам какво се случва,моето момиче може да не се събуди повече.


-Тае спокойно,тя ще се събуди.-Каза ми Jimin


-Той е виновен за всичко,той ще се оправи,но Шейла има шанс да не се събуди...


Сълзите ми падаха на земята,все едно очите ми бяха водопад,не можех да се спра,но честно казано дори и не опитвах.


-Може ли да ги видим?-пита Ярем


-Ами,да можете.-отговори лекаря.


-Нека да отидем първо при Шейла.-казах аз,все още,седейки на земята.


-Добре.-съгласиха се всички.


Влизайки в стаята на Шейла краката ми омекнаха,сълзите не спираха да текат от очите ми.
Тя лежи тук на това легло и изглежда толкова безпомощна,невинна.Взех си един стол и се приближих до леглото и.Другите постояха още малко,но после отидоха при JungKook,а аз им казах,че ще го посетя после.
Хванах ръката на Шейла и започнах да говоря.

-Защо си го причини,принцесо?
Толкова много ли го обичаш,толкова много ли държиш на него.Ако ще си по щастлива с него,ще се разделим,но моля те събуди се,не ме оставяй така,обичам те твърде много за да гледам как се мъчиш.

Не трябваше да става така.(Редактира се)Where stories live. Discover now