^Perspectiva Jasminei^
Tocmai ce îmi oprisem alarma, indicând ora 6 dimineața.
Mai stau câteva secunde în pat apoi mă ridic pentru rutina zilnică după care mă îmbrac în asteaÎmi las părul desfăcut și trec la machiaj. Machiajul nu l-am făcut foarte strident, fiind compus din fond de ten lichid, pudră de față, îmi conturez sprâncenele, rimel și un ruj roz pal matte.
Ceasul îmi indica ora 6 jumate, așa că îmi iau trorelul și ies din apartamentul meu.
Drumul spre aeroport nu era unul foarte lung, luasem un taxi până acolo.***
Acum mă aflu la intarea în avion, scriindu-i mamei că am urcat deja. La mine era aproape 7 dimineața, ceea ce înseamnă că în Seul e ora 12 noaptea.
Am 20 de ore de zbor, ceea ce înseamnă că mâine ajung în Seul la ora 8 seara
Mă așez pe locul meu care era fix lângă geam și puteam avea accesul la peisajul de afară.
Cât timp stewardesele ne explicau unde avem vestele de salvare și ce trebuie să facem în caz de ceva, eu îmi pusesem telefonul pe mod avion și mi-am scos căștile din geanta de mână .
Mi le-am băgat în urechi și am accesat prima melodie din playlist-ul meu, fiind I'm a mess- Bebe Rexa.
***
Pe parcursul drumului nu am făcut nimic interesant. Doar am mâncat, am băut, am ascultat muzică până ce am adormit.
După ce m-am trezit, m-am plictisit ascultând muzică,iar acum...în sfarsit s-a anunțat că avionul va ateriza imediat.Îmi adun lucrurile care erau prin jurul meu și le bag înapoi în geantă. Pot să recunosc că era multă agitație în avion, fiecare se grăbea să-și strângă lucrurile și să facă curat prin jurul lor.
În graba, îmi deblochez telefonul și dezactivez modul avion chiar dacă eram încă în aer și nu aveam voie să fac asta, dar nerăbdarea și dorul de părinții mei era mai puternic decât orice altceva.
CITEȘTI
My Strange Husband {Jeon JungKook}
Teen Fiction,, De ce ești așa, JungKook? " ,, Pentru că așa îmi place să fiu! " My Strange Husband - o poveste de dragoste dintre JungKook și Jasmine. Aceștia se căsătoresc într-un timp scurt fără să se cunoască foarte bine, iar relația lor de soț și soție nu e...