^Perspectiva Jasminei^
După ce decid în sfârșit să pun cămașa lui Jungkook în mașina de spălat, care avea urme de ruj roşu pe ea, mă ridic și-l iau pe Brownnie cu mine pentru a-i face o baie.
Acesta, la contactul cu apa caldă își face codița colac, vrând să plece.
Îl împing râzând înapoi în cadă și remarc faptul că se opunea.Nu mă las uşor și îl țin ferm în cadă în timp ce îi dau cu jetul de apă pe blana lui moale și strălucitoare.
,, O să-ți cumpere tati oase dacă stai cuminte "
Îi spun eu și ca prin magie, cățelul pare că m-a înțeles datorită faptului că dădea fericit din codița udă.
Aşa a zis JungKook, că îi va cumpăra oase pentru căței în seara aceasta, asta în caz de nu va uita sau nu va ajunge din nou târziu acasă.
Au trecut câteva zile de la confesiunea mea, iar situația dintre noi este foarte seacă.
Eu stau toată ziua în casă, îl văd doar 10 minute dimineața când mergem să mâncăm micul dejun, spunându-ne doar ,,Buna dimineața " și seara ,sau uneori nu ne vedem deloc seara , el ajungând foarte târziu. Și când ne vedem seara, din nou, doar ne salutăm.
Trece pe lângă mine de parcă nici n-aș fi existat pentru el.
De când i-am spus că îl plac, se comportă mai ciudat. E distant, sec și rece. Nu-mi acordă deloc atenție, nici măcar cât îmi acorda înainte.
Posibil că, el vrea să mă țină la distanță pentru că nu acceptă faptul că îl plac, dar e imposibil să nu o fac.
Stau cu el în același apartament, am petrecut nopți cu el, l-am văzut în cele mai sexy ipostaze, m-a sărutat și m-a salvat de acel nenorocit de Sehun. Cum să nu mă îndrăgostesc de el?
Pur și simplu îmi vine să las totul baltă pentru că simțeam că nu are rost. Nu pot trăi la nesfârșit cu un bărbat care nu ține măcar puțin la mine.
Tresar când telefonul începe să sune. Îmi șterg mâinile și îi răspund confuză la apel.
,, Da, tati? "
,, Jasmine! Pe unde umbli?!" rămân uimită la tonul înalt folosit de tatăl meu
,, Eu... "
,, Vicepreședintele Han mi-a spus că nu ai fost de zile bune la companie. Uite, știu că îți este greu si acest domeniu îți este necunoscut, dar nu trebuie să iei totul ca pe o joacă. Ți-am lăsat compania pentru că aveam încredere în tine, credeam că te poți descurca pentru că ești deșteaptă și inteligentă "
,, Tati, eu..."
,, Jasmine! Îți repet, nu este o joacă! Nu vreau ca această companie să se ducă în jos, am muncit la ea ani buni împreună cu mama ta. "
,, Tati, ascultă-mă..." spun cu vocea tremurândă. Era pentru prima dată când tata îmi vorbea aşa și era nervos din cauza mea. Chiar nu știam cum să reacționez
,, Nu, Jasmine! Tu să mar asculți! Nu i-am lăsat compania lui Jungkook ca să facă ce vrea el cu ea. Ți-am lăsat-o ție, aşa că ia atitudine și fă-ți datoria pentru că, în acest moment...sunt dezamăgit de tine! "
Apelul se închide, iar eu rămân încă cu gura căscată în timp ce buzele îmi tremurau.
Avea dreptate, lipsesc de la companie de ceva timp și am lăsat totul pe JungKook, iar el are unele idei chiar ieșite din comun.
Vicepreședintele i-a comunicat tatei lipsa mea și ideile lui Jungkook, sunt sigură că din cauza asta tata a fost aşa nervos.
CITEȘTI
My Strange Husband {Jeon JungKook}
Teen Fiction,, De ce ești așa, JungKook? " ,, Pentru că așa îmi place să fiu! " My Strange Husband - o poveste de dragoste dintre JungKook și Jasmine. Aceștia se căsătoresc într-un timp scurt fără să se cunoască foarte bine, iar relația lor de soț și soție nu e...