<4>

6.7K 265 55
                                    

Mă uit în ochii lui și pare să nu aibă vreo problemă cu căsătoria asta.

,, Ce aș avea de pierdut?" spuse el apropiindu-se de mine.

,, Deci vrei?" spun eu, dându-mă câțiva pași mai în spate. Acesta doar aprobă din cap, trupul lui apropiindu-se tot mai aproape de mine.

,, Tu vrei? " la întrebarea lui tresar când corpul meu face contact cu peretele, și trupul lui este doar la câțiva cm de mine.

,, Eu..." mi se oprește respirația atunci când mâna și-o poziționează deasupra capului meu, iar cu cealaltă îmi cuprinde talia.

,, Tu..? " acesta își poziționează capul lângă urechea mea, suflându-mi aer cald, făcându-mi corpul să tremure.

,, E-e-eu am, am o " îmi închid ochii când buzele lui îmi cercetau zona gâtului, iar cuvintele mele ieșeau bâlbâite. ,,Am o condiție!" spun rapid, împingându-l înainte ca buzele lui să se apropie de ale mele.

,, Ce condiție? " mă întreabă el, începând sa râdă de reacția mea.

,, Nu te cunosc.. Așa că hai să ne cunoaștem măcar puțin "

,, De acord cu tine. Cum vrei să facem asta?"

Acesta își ridică o sprânceană, în timp ce își mușcă buza inferioară , iar fața lui era ceva gen ,, Hai să facem sex"

,, Hai să avem 3 întâlniri"

,, Și un sărut " acesta își trece limba peste buzele sale, privindu-mă ciudat.

,, Bun. Și după aceste 3 întâlniri si acel sărut..." îmi dau ochii peste cap când văd că rânjește când am spus de sărut ,,Îți voi spune dacă vreau să mă căsătoresc cu tine"

,, S-a făcut! Deseară îți voi trimite ora și locul exact pentru prima noastră întâlnire"

Nu apuc să-i răspund, că el mă lasă singură pe scara de incendiu, lăsându-mă în urma. De ce mereu are această atitudine de badboy?

Oftez și merg dupa el, intrând în lift. Mă dau mai în spate din cauza mulțimii din lift și fără să-mi dau seama mă lipesc de trupul masiv a unui bărbat.

Înghit în sec, neștiind ce să spun și când vreau să mă dezlipesc de el, mâna lui îmi cuprinde brațul.

,, Dacă tot vom deveni un cuplu, de ce te ferești de mine?" îmi șoptește acesta la ureche, ținându-mă lângă el, iar eu respir ușurată când îmi dau seama că e JungKook și nu alt bărbat

,, N-am știut cine e..." spun în șoaptă și cu privirea în jos din cauza oamenilor care ne priveau cu coada ochiului

Ușa liftului se deschide, iar eu mă reped să ies mai repede din cauza presiunii pe care o aveam în lift.

Caut biroul tatei cu JungKook pe urmele mele. Când îl găsesc, deschid ușa fără să mai bat și dau de mama mea și de mama lui JungKook, care stăteau de vorbă.

,, Mamă!" spun eu fericită , iar aceasta se întoarce cu fața la mine

,, Jasmine!" mama se ridică și vine să mă ia în brațe

,, JungKook, ești și tu aici?" mama lui se apropie cu un zâmbet imens pe față și îl ia pe JungKook în brațe apoi îi mângâie obrazul.

,, Ați venit... Împreună?" mă întreabă mama surprinsă, iar mama lui așteaptă nerăbdătoare răspunsul.

,, Da " răspunde el, iar pe fețele mamelor noastre se așterne niște zâmbete imense.

,, Mamă, unde este tata?"

My Strange Husband {Jeon JungKook} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum