<57>

3.6K 216 135
                                    

^Perspectiva lui JungKook^

Îmi înfig degetele în șoldurile ei, mușcând-o puternic de buza de jos. Oralul ei mă înnebunise, iar asta mă făcuse să devin mai sălbatic.

O împing în pat, trăgând rapid pantalonii de pe ea. Îi sărut coapsele cu foame, iar ea gemea puternic la fiecare atingere sălbatică.

Fără să mai stau pe gânduri, îi dau bluza peste cap și mă reped la sutienul ei. După ce scap și de acesta, încep să o sărut violent pe gât , mușcând o porțiune bună din el, în timp ce mâinile mele îi cuprind talia.

O strâng puternic de talie, vrând să intru chiar acum în ea, dar voiam să-i ofer plăcere mai multă ei.

Îmi iau mâinile de pe talia ei și mi le mut pe sânii săi rotunzi și mari. Erau atât de mari.

Ce naiba?! De când are Jasmine sânii atât de mari? Adică, îi are mari și perfecți pentru mine, dar acum parcă sunt prea mari decât de obicei. O fi din cauza sarcinii?

Mă cobor cu săruturile asupra sânilor ei, începând să-i dezmierd cu buzele și limba mea.

Fuck! Ce mari sunt! Îmi trec limba peste sfarcurile întărite, simțindu-mi membrul că era pe cale să explodeze. La naiba! Eram atât de excitat!

Mă aplec pentru a-i săruta abdomenul, în timp ce limba mea trasa linii umede pe el.
Îmi deschid ochii, vrând să-i văd reacțiile, dar, instantaneu...rămân șocat.

Ce naiba?!

Mă ridic rapid de pe ea, simțind cum iau foc, iar inima începe să-mi bată puternic. Mă uit la ea șocat și jur că nu înțelegeam nimic.

Abdomenul acesteia era perfect, fără nici-o zgârietură. Și jur, aseară când am făcut sex cu Jasmine, semnele, în locurile unde a fost înjunghiată erau prezente.

Cum naiba să-i dispară cicatricile peste noapte? Îmi amintesc bine de tot când, în fiecare seară când voiam să facem sex, Jasmine se simțea inconfundabil din cauza acestora. Credea că nu îmi place cum arată abdomenul ei cu acele cicatrici.

Și de fiecare data îi spuneam că nu mă interesează. Ea, pentru mine, este cea mai perfectă fată, indiferent dacă are acele semne.

,, S-a întâmplat ceva, oppa? " mă întreabă dezorientată, ridicându-se în fund.

Îngheț, pur și simplu îngheț.

Oppa?

Jasmine abia îmi spune iubitule sau scumpule, iar aceasta îmi spune oppa.
Îmi amintesc destul de bine când i-am spus să nu-mi zică așa că nu-mi place.

,, Nu mă simt bine. M-a luat o durere de cap dintr-o dată "

Îi spun eu, privind-o confuz. Am mințit-o pentru că nu știu ce naiba se întâmplă. Mă întorc cu spatele la ea, căutând în șifonierul meu după o pereche de pantaloni.

,,Am făcut eu ceva greșit?"

La naiba! Nici galsul ei nu mai e răgușit. De parcă , răceala i-a trecut peste noapte.

Îmi trag pantalonii de trening pe mine,fiind atât de confuz.

A apărut de nicăieri chiar dacă eu am cautat-o peste tot, mi-a făcut un oral, are sânii atât de mari, abdomenul fără cicatrici, iar voce ei este în regulă.

Dacă ea nu e Jasmine a mea?

Ce naiba spun?!

Trebuie să mă asigur dacă este sau nu Jasmine, cea însărcinată cu copilul meu.

My Strange Husband {Jeon JungKook} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum