♦ 25 ♦ - "Je to naše dieťa Harry." // "Neruším?"

1.1K 68 18
                                    

Mýliť sa je ľudské, ale mýliť sa v tom, koho ľúbiš, je neľudské a to hlavne pre toho, komu si dal nádej ľúbiť ťa. - Diana Haraslinova

Pohľad Mii

Ležala som na posteli s Harryho rukou omotanou okolo svojho pásu. Hľadela som pred seba na balkónové dvere, cez ktoré do izby prenikalo svetlo. Tešila som sa na slnečné počasie a teplé dni. Tento deň však sklamal, tak, ako aj predošlý. Obloha bola plná šedých mračien z ktorých sa o každú chvíľu spustí hustý a studený dážď. Toto počasie je úplne o ničom. Už len pri pohľade z okna som celá unavená, nič sa mi nechce a najradšej by som prespala každý jeden takýto deň. Za sebou som ucítila pohyb.

“Dobré ráno.“ Zašepkal mi tým svojim chrapľavým hlasom do ucha. Jeho horúci dych spolu s jeho rozpálenými perami vytvárali po mojom tele, pri každom jeho dotyku, husiu kožu.

“Aj tebe prajem dobré ráno,“ odpovedala som, no neotočila som sa. Ďalej som hľadela von a rozmýšľala, čo budem dnes robiť.

“Ako si sa vyspala?“ Opýtal sa a pomaly sťahoval ramienko tielka dolu po mojom ramene.

“Harry,“ zašepkala som a napravila si ramienko na miesto, kde má byť a to je na mojom ramene. Otočil si ma na chrbát a naklonil sa nado mňa. Hľadela som do jeho očí z ktorých priam sršala túžba pretiahnuť ma. Ani som si nevšimla kedy sa začal približovať. Zatvorila som oči a nechávala sa unášať jeho perami. Za krk som si ho pritiahla bližšie a druhou rukou mu vošla do vlasov. Keď nám dochádzal dych, tak som sa odtiahla.  Skusla som si spodnú peru a vymotala ruky z jeho vlasov.

“Takéto ráno by som si želal každý deň.“ Usmieval sa.

“Tak na to zabudni.“ Úsmev som mu opätovala a zhodila ho zo seba. Otočila som sa k nemu chrbtom a zatvorila oči. Keď už je taký odporný deň, tak ho aspoň celý prespím. Cítila som, ako zo mňa Harry sťahoval perinu a to ma štvalo. Moja posteľ, moja perina! Pevne som ju zovrela a ťahala k sebe.

“Pusť ju, to je moja perina!“ Zavrčala som a potiahla ju k sebe. Vážne nemám náladu na jeho hry. Je ako malý chlapec a to vážne!

“Tú perinu si vezmem a keď ti bude zima, tak sa budeš musieť pritúliť!“ Usmieval sa od ucha k uchu a ťahal k sebe perinu. Nebaví ma sa s ním naťahovať. Pustila som perinu, otočila sa mu chrbtom a pokúsila sa zaspať. Šlo to oveľa ťažšie, keďže som stratila svoj zdroj tepla. Komu by nebola zima, keby vyliezol spod vyhriatej periny a ležal na posteli len v nohavičkách a tielku.

“Stále sa môžeš pritúliť.“ Zašepkal mi zvodne do ucha a rukou prešiel po stehne až k okraju mojich nohavičiek. Pri jeho dotyku som sa trhla. Posadila som sa na posteľ a zazerala naňho ako na vraha. Vlastne, on je vrah, takže nie je o čom diskutovať.

“Nepozeraj sa tak na mňa. Je ráno, mám chúťky.“ Ležal na chrbte a jednou svojou rukou si krúžil po bruchu. Druhú mal podloženú pod hlavou a stále sa na mňa usmieval. Pravdupovediac, desil ma. S pozdvihnutým obočím som sa postavila z postele a prešla do kúpeľne. Umyla som si zuby a vrátila sa späť. Harry už v izbe nebol. Vydýchla som si a posadila sa do postele. Oprela som sa o vankúše a prikryla sa. Zapla som televíziu a práve šli nákupné maniačky. Mohla by som sa do toho programu kľudne prihlásiť. Myslím, že keby ste sa rozprávali s hocikým, kto bol so mnou nakupovať, tak vám to potvrdí. Som schopná v jednom obchode stráviť aj hodinu. Samozrejme, keď je tam pekný výber. Pozorovala som televíziu a v tom Harry vošiel do izby. Bože, čo on tu zase chce. Niesol so sebou tácku a kopnutím zavrel dvere od izby. Posadil sa ku mne na posteľ a predo mňa položil tácku, ktorá obsahovala misku s bielym jogurtom v ktorom bolo nasypané musli a poliate medom. Nechýbal ani pohár pomarančového džúsu. Musím naňho zmeniť názor.

Zničil si tú, ktorou som bola, zničí ťa tá, ktorou budem (Harry Styles - SK)Where stories live. Discover now