"Nič už nebude ako predtým, ale všetko môže byť také, ako ešte nikdy!"
„Tak rada ťa vidím oci!“ Rozbehla som sa oproti obrovskému mužskému telu. Hodila som sa otcovi okolo krku a utiahla svoje objatie.
„Aj ja ťa veľmi rád vidím.“ Pobozkal ma do vlasov a pustil na zem. „Teraz ak dovolíš.“ Ustúpila som sa mu a pozrela na chalanov.
„Ahoj,“ pozdravili sa mi zborovo.
„Čaute chalani.“ Milo som sa na nich usmiala a šla do obývačky za Harrym.
„Niečo sa tu zmenilo. Vy ste tu pred mojím príchodom všetko leštili?“ opýtal sa otec s úsmevom na tvári, keď prišiel za nami do obývačky. Pozrela som sa na Harryho s chlapmi, ktorí len spokojne vydýchavali to, že sme stihli všetko upratať skôr, ako prišiel otec.
„Áno. Vieš, chcela som, aby si mal všetko vyblýskané, keď prídeš.“ Môj úsmev sa ešte viac roztiahol, keď otec roztvoril náruč a pevne ma objal.
„Som na teba hrdý.“ Tak toto vyšlo z jeho úst po prvýkrát. Nemyslela som si, že by mi niekedy niečo také povedal, aj keď som jeho dcéra. Pustil ma a opustil miestnosť.
„Ja vám všetkým veľmi pekne ďakujem, že ste mi pomohli s tým bordeľom v dome. Viem, že doma veľmi neupratujete a preto si cením vašu pomoc.“ Obrátila som sa na nich s týmito slovami a bola som obdarovaná krásnymi úsmevmi.
„Hlavne, že je Don spokojný.“ Prehlásil Santiago a my sme sa zasmiali. Do izby za nami prišli Liam, Louis, Zayn a napokon Niall. Harry potľapkal po svojom kolene a ja som sa mu posadila do lona. Oprela som sa oňho a on ma objal.
„Som tak rád, že si v poriadku. Ja viem, že to omieľam stále a stále to nedodržím, ale už nikdy nedovolím, aby sa ti niečo takéto stalo.“ Zašepkal mi do krku a ja som ho iba pohladila po líci.
„Nemôžeš vedieť kedy sa to stane. Nie je to tvoja chyba, že si ma neuchránil.“ Videla som, ako sa chalani posadili medzi nás.
„Tak ako ste sa mali na dovolenke?“ opýtala som sa so smiechom a oni si iba vydýchli. Vyzerali unavene.
„Ani sa nepýtaj,“ odpovedal Niall a potom dodal. „Ale čo ty? Už vieš či to bude chlapček, alebo dievčatko?“ Moje zreničky sa rozšírili, keď mi Niall položil túto otázku. Cítila som na sebe nechápavé pohľady a Harry pevne stisol moju ruku. Až potom mi došlo čo Niall myslel.
Postavila som sa z Harryho a vydvihla svoje tričko o trošku vyššie.
„Myslím, že ešte nebude vidieť, čo presne to je zač. A to tvoje?“ opýtala som sa s úsmevom. Niall sa tiež postavil a vydvihol svoje tričko hore. Jeho tvár zosmutnela.
„Ja som o to svoje prišiel.“
„Chudáčik. Chceš objať?“
„Áno.“ Roztvorila som náruč a Niall ma pevne objal. Vyzdvihol ma do vzduchu a so mnou sa zatočil. Pevne som ho objala a pohladila po vlasoch.
„Lepšie?“ opýtala som sa, keď sa odo mňa odtiahol.
„Už áno. Smiem pohladkať?“ Pozrel sa na mňa psími očami a ja som sa zasmiala.
„Keď chceš.“
„Alebo radšej nie. Bojím sa, že by som mu ublížil. Necháme to na potom.“ Pohladil ma po vlasoch a šiel sa opäť posadiť. Zacítila som na svojich bokoch Harryho ruky a potom ako sa zozadu na mňa nalepil.
„Smiem si ťa na moment požičať?“ zašepkal mi do ucha a nečakal na odpoveď. Pustil moje boky a kráčal preč. Trošku mi trvalo, kým som sa z toho jeho tónu spamätala, ale išla som za ním. Odviedol ma vedľa do kuchyne a oprel sa o drez.
„Tak, o čom chceš hovoriť?“ opýtala som sa ho, keď som konečne zastavila pred jeho veľkým telom.
„Čo to malo znamenať?“ zavrčal a jeho oči stmavli.
„Čo malo znamenať čo?“ Nechápavo som naňho pozrela, pretože som teraz nevedela na čo konkrétne naráža.
„Nerob sa hlúpa Mia! Všetko!“ O dosť zvýšil hlas a rozhodil rukami. Pozrela som sa za seba a smerom k dverám, či nás náhodou niekto nepočul. Chytila som jeho ruku do svojej a chcela odísť z kuchyne, ale on namiesto toho, aby sa pohol ma potiahol späť. „Čo si myslíš, že teraz kurva robíš?“ Sánku, tak ako aj celé telo mal napnutú a jeho oči žiarili hnevom.
„Chcem sa s tebou normálne porozprávať, ale nie tu. Pretože ako vidím, si nahnevaný a podľa všetkého budeš pekne vrieskať. Nechcem, aby nás niekto počul.“ Odpovedala som a pustila jeho ruku. O trochu som od neho ustúpila. „Ak sa chceš porozprávať, tak poď za mnou. Ak nie, tak potom nebuď nasratý za to, že si to nechceš dať vysvetliť.“ Ani som sa k nemu neotočila a kráčala preč. Vyšla som z kuchyne, keď sa jeho prsty omotali okolo mojej ruky. Zastavila som sa, ale neotočila sa. Zovretie sa povolilo a jeho prsty klesali pomaly po ruke až k zápästiu. Chytil moju dlaň do svojej ruky a preplietol si so mnou prsty. Viac som už nečakala a išla ďalej až cestou do svojej spálne. Harry ma celý čas bez slova nasledoval.
Dvere mojej spálne sa zatvorili a Harry pustil moju ruku.
„Vysvetli mi to.“ Precedil cez zuby a s rukami prekríženými na hrudi sa oprel o dvere.
„Ale ja neviem čo ti mám vysvetľovať? Vadí ti snáď to, že som objala tvojho kamaráta?“
„Ako to, že vie o našom dieťati?“
„Harry, ale on nevie o našom dieťati. On to celé myslel ako vtip, chápeš? Proste vtedy, keď som ťa ešte moc nemusela, tak som sľúbila Niallovi, že si s ním pozriem film. A ja som si ho aj s ním pozrela. A jak sme pozerali ten film, tak sme sa napchávali všetkým možným a potom nám obom bolo zle a on si robil srandu, že sme tehotný. Preto som sa aj ja pýtala na to jeho dieťa.“ Odpovedala som a posadila sa na posteľ. Pozrela som na Harryho, ktorý teraz vyzeral pokojnejšie a venovala mu krátky úsmev. Videla som, ako sa jeho kútiky úst tiež o trošičku zodvihli. Postavila som sa a šla pomaly k nemu. Keď videl, ako k nemu idem, tak spustil svoje ruky pozdĺž tela. Zastavila som pred ním a rukou mu prešla cez vlasy. Priložila som svoju dlaň k jeho líci a jemne ho pohladila. Privrel oči a vydýchol si. Znovu som ucítila jeho ruky na svojich bokoch.
„Ešte niečo ťa trápi láska?“ opýtala som sa milo a oprela sa o jeho hruď.
„Čo presne cítiš k Niallovi?“ Mala som pocit, že som zabudla dýchať. Jeho otázka ma naozaj prekvapila. On si myslí, že je niečo medzi mnou a Niallom? Žeby môj veľký chlapček žiarlil? Odlepila som svoju tvár od jeho hrude a následne sa stretla s jeho perami. Bozkával pomaly a vášnivo. Nikam sa neponáhľal. Celý čas si ma tlačil k telu a ja som vošla prstami do jeho vlasov.
„Milujem ťa.“ Prehovoril, keď sa odo mňa odtiahol. „Nechcem o teba prísť. Si zmyslom môjho života.“ Potiahla som ho za ruku až k posteli a posadila sa. Pohladila som voľné miesto vedľa mňa a Harry sa tiež posadil.
„Harry,“ pozrela som do jeho očí a našla tam niečo, čo som v jeho očiach ešte nevidela. Strach, možno zúfalstvo. „Ty žiarliš?“ opýtala som sa a čakala na odpoveď.
„Keď som videl, ako si sa usmievala, keď si bola s Niallom. Ako ste si spolu rozumeli.“
„Harry.“ Dostala som zo seba potichu.
„Áno, žiarlim.“
„Poď ku mne.“ Vrhol sa na mňa a spolu sme sa zvalili do perín. Cítila som jeho ruky pod svojim chrbtom a celé jeho telo ležalo na mne. Zavŕtal hlavu do ohybu môjho krku a nahlas vydýchol.
„Láska, ty nemáš ani ten najmenší dôvod žiarliť. Medzi mnou a Niallom okrem kamarátskeho vzťahu nič nie je. Som s ním taká istá kamarátka, ako ty kamarát. To že s ním trošku posrandujem ešte nič neznamená. Necítim k nemu to, čo k tebe. Harry, naše dieťa nosím pod srdcom. Moje a tvoje. Nie Niallove, Louisove, či Lucasove. Ty a to malé ste pre mňa prvoradí. Milujem vás, milujem teba a nechcem, aby si sa zamýšľal nad hlúposťami. Dobre?“ Hladila som ho po chrbte a vdychovala do seba jeho vôňu.
„Dobre.“ Odpovedal a pozrel sa na mňa. „Si nádherná.“
„A ty si môj jediný miláčik.“ Našpúlila som pery a on sa natiahol pre bozk. Oprel svoje čelo o to moje a len tak sme si hľadeli do očí. Moje ruky sa popritom pohybovali po jeho chrbte.
„Netlačím na bruško?“ Opýtal sa a na tvári sa zjavil jeho starostlivý výraz.
„Nie, v poriadku.“
„Naozaj?“
„Naozaj.“
„Tak dobre. Kedy že to zajtra ideme?“ opýtal sa a prstom mi prechádzal po líci.
„A kam by si to chcel zajtra ísť?“ Nechápavo som dvihla jedno obočie a on sa na mňa zachmúril.
„No predsa na tú kontrolu.“ Plesla som sa rukou po čele a zažmúrila oči. Úplne som zabudla, že tam mám ísť zajtra. Do kelu.
„Ja neviem Harry.“
„Ako to, že nevieš?“ Nedalo sa nevšimnúť si jeho zaskočenie.
„Zabudla som. Mám to poznačené v mobile. Potom sa pozriem.“
„Dobre miláčik, ale nie že zaspíme!“ Pohrozil mi prstom pred tvárou a ja som sa zasmiala.
„Neboj sa, my stihneme všetko.“
„A na koho sa mám tešiť?“
„Ako to myslíš tým, na koho sa máš tešiť?“ Nechápala som tomu, čo teraz myslel.
„No vieš. Či ma privíta nejaká milá maličká doktorka v plášti, alebo stará babizňa.“ Zasmial sa.
„Myslím, že ani jedno.“
„Nie, povedz mi prosím, že sa mýlim.“ Iba som pokrútila hlavou a on smutne vzdychol.
„Harrynko, čo máš zas za problém?“
„Ja nechcem, aby sa ti medzi nohy pozeral nejaký chlap.“
„Harry.“ Vydýchla som a privrela oči.
„To môžem iba ja. Ty si moje dievča, nechcem aby ti tam pozeral niekto iný.“ Teraz znel úplne ako nejaké malé dieťa. Vedela som si ho predstaviť ako malého.
„Po celý ten čas tam budeš so mnou. Nemusíš sa ničoho báť.“
„A ty si myslíš, že ja sa budem vedieť pozerať na to, ako sa ti tam bude šprtať tými svojimi rukami a ja neviem čo všetko ešte? Však ho tam zabijem.“
„Harry, ale ja nejdem rodiť. Nikde sa mi nebude šprtať.“
„Tak načo tam potom ideš?“
„Idem sa tam porozprávať s odborníkom.“
„Ale veď rozprávať sa môžeš aj so mnou zlatíčko.“
„Ja viem, že môžem láska, ale nie o takých veciach.“
„A prečo nie? Pozri, ja si teraz ľahnem pekne na chrbátik a ty mi môžeš povedať všetko, čo ťa trápi.“
„Harry.“
„Ja počúvam.“
„A ja budem zvracať.“ Postavila som sa z postele namierila si to do kúpeľne. Buchla som rukou do dverí, aby sa privreli a kľakla si k záchodovej mise. Počula som za sebou kroky a následne ucítila, ako mi Harry jednou rukou prechádza po chrbte a v druhej drží moje vlasy.
„Mohla by som ťa poprosiť, aby si odišiel?“ Pozrela som naňho a opäť sa nahla ponad misu. Nič.
„Prečo?“
„Príde mi to strašne nechutné, že ja tu zvraciam a ty si pri mne.“
„Ale mne nie. Proste, keď to príde, tak iba otočím hlavu.“
„Harry-„ Nestihla som dopovedať a vyvrátila obsah môjho žalúdka do záchodovej misy. Natiahla som sa pre toaletný papier, utrela si ústa a vhodila ho dnu. Obsah som spláchla a Harry pustil moje vlasy.
„Už lepšie?“ opýtal sa milo.
„Povedala by som, že ešte horšie.“ Pustila som vodu, vypláchla si ústa a na kefku naniesla zubnú pastu. Umývala som si zuby a Harry opäť stál za mnou a držal moje vlasy. Vypláchla som si ústa, odložila kefku a utrela tvár.
„Myslel som si, že to už prešlo.“ Prehovoril, keď ma nasledoval na posteľ.
„Teraz sa to ešte len začalo a bude to trvať do konca prvého trimestra. A bude to častejšie.“ Vydýchla som si a zvalila sa do perín.
„Neboj, ja ti vlasy budem držať stále.“ Pohladil ma po ruke a ľahol si vedľa mňa. „Od dnes, až do úplného konca.“ Stiahol na nás prikrývku a pritúlil sa ešte bližšie.Poznámka autorky: Hi my loves!! :*
Tak túto časť som písala jeden celý deň a už som bola na pokraji zúfalstva! Nakoniec však zo mňa vyšlo toto a aj keď to nie je to, čo som chcela, celkom sa mi to páči! :3
Keď som sa to konečne rozhodla pridať, tak náš milý wattpad mi to celé kazil a celú časť mi porozhadzoval úplne inak! Preto časť pridávam až dnes :DDúfam, že sa páčila a pri minulej časti ste ma veľmi potešili!! :* Len tak ďalej! ♥
YOU ARE READING
Zničil si tú, ktorou som bola, zničí ťa tá, ktorou budem (Harry Styles - SK)
Fanfiction!!!POZASTAVENÁ!!! Čo sa stane, ak vypustíte kanárika z klietky a dáte mu voľnosť? Prežije? To je otázka, ktorú si pokláda istý muž, už dosť dlho. Stvorenie tak krásne, múdre, a zároveň tak krehké a zraniteľné. Stvorenie žijúce medzi najnebezpečn...