Tajomstvom šťastného života je prežiť každé sklamanie s úsmevom na tvári.
“Ten malý bastard ma podrazil!“ Zavrčal a pridal do kroku.
“To mi je ľúto,“ zašepkala som a pohladila jeho svalnatú ruku. „Ako sa to stalo?“
“Pracovali sme spolu pre istého muža. Dostali sme jasnú úlohu a museli ju splniť. Museli sme spolupracovať.“ Vravel a videla som, ako pomaly povoľuje svoje zaťaté päste.
“Nedáš si kávu? Pozývam ťa. Je to maličkosť, oproti tomu, čo pre mňa urobíš ty.“ Usmiala som sa naňho. Prikývol. Spolu sme vošli do jednej maličkej kaviarne a obaja si objednali karamelové latte. Sedeli sme za stolom a čakali, pokiaľ nám ho čašníčka prinesie.
“Pokračuj, prosím.“
“Mali sme získať nejaké informácie. Vkradli sme sa do domu istého muža a hľadali nejaké papiere. Bolo mi divné, že dom nie je strážený a nikto v ňom nebol. Neriešil som to. Musel som splniť úlohu.“ Prestal, keď uvidel, ako k nám kráča čašníčka aj s našou objednávkou. Položila pred nás naše latte, popriala nám dobrú chuť a s úsmevom na tvári odišla.
“Tie papiere som našiel. Snažil som sa byť opatrný na rozdiel od Harryho. Ten pohádzal všetky nepotrebné papiere na zem. Stál som za obrovským stolom a v ruke držal dokumenty, ktoré som našiel. Harry zas našiel fľašu tvrdého alkoholu. Pil z nej a rozlieval všade naokolo. Neriešil som ho. Posadil som sa do kresla, ktoré bolo za stolom a čítal tie vzácne papiere. Keď Harry videl, ako sa usmievam na papiere došlo mu, že je to to, čo hľadáme. Natiahol sa ku mne cez stôl a vytrhol mi ich z ruky. Potom zo stola zhodil svietnik so zapálenými sviečkami. Papiere ktoré boli pohádzané na zemi sa hneď chytili a koberci, ktorý bol poliaty alkoholom tiež netrvalo dlho, aby sa zapálil. Harry bol pri dverách s papiermi v ruke. Všade okolo mňa bol oheň. Nevedel som, čo som mal robiť. Harry s úsmevom na tvári odišiel. Potom mi došlo, že ma podviedol. Chcel sa ma zbaviť a celý zisk dostať on. Neveril som žeby niečo také urobil. Neveril som, že by ma nechal zomrieť, kvôli nejakým sprostým peniazom.“ Odpil si z latte a zadíval sa von oknom. Pousmial sa a následne zakrútil hlavou. Ja už som dopíjala svoje latte a čakala na koniec Rikovho príbehu. Znovu si odpil a pokračoval.
“V izbe bolo okno. Mal som iba dve možnosti. Skočiť, alebo sa zadusiť a zhorieť. Závesy okolo okna už horeli. Otvoril som ho a so zavretými očami so vyskočil. Skákal som z prvého poschodia. Nebolo to vysoko. Dopadol som tvrdo na zem. Chcel som odísť, ale zistil som, že mám zlomenú nohu. Práve vtedy šiel okolo tvoj otec aj s pár jeho chlapmi. Videli, ako som vyskočil a hneď boli pri mne. Vzali ma k vám domov a odvtedy pracujem pre tvojho otca.“ Dopovedal a pomaly popíjal svoje latte.
“Je mi vážne ľúto, čo sa ti stalo. Sľubujem, že toho hajzla sa pokúsim zbaviť čo najskôr!“ Usmiala som sa naňho a chytila ho za ruku.
“Ty si s ním prosím ťa nezačínaj! Môže ti ublížiť. Radím ti, aby si sa s ním nestretávala, nepripúšťala si ho k svojmu telu a stránila sa mu! Nikdy nevieš, kedy môže podviesť tvojho otca a za neviem akú sumu uniesť teba!“ Nad tým som nepremýšľala. Čo ak Harry pracuje aj pre niekoho iného, ako je otec a jeho cieľom som ja. Rik mi konečne otvoril oči. Nebudem sa s ním hrať. Urobím to rýchlo a bez súcitu. Tak, ako to on urobil mne a tak isto, ako podviedol Rika.
“Máš pravdu. Nebudem sa do toho miešať.“
“Ako tak vidím, tak z toho nášho tréningu asi dnes nič nebude. Beh sme prerušili a teraz tu spolu sedíme na kávičke.“ Usmieval sa. Má nádherný úsmev.
YOU ARE READING
Zničil si tú, ktorou som bola, zničí ťa tá, ktorou budem (Harry Styles - SK)
Fanfiction!!!POZASTAVENÁ!!! Čo sa stane, ak vypustíte kanárika z klietky a dáte mu voľnosť? Prežije? To je otázka, ktorú si pokláda istý muž, už dosť dlho. Stvorenie tak krásne, múdre, a zároveň tak krehké a zraniteľné. Stvorenie žijúce medzi najnebezpečn...