Niečo málo odo mňa pre vás

327 34 7
                                    


Zdravím dievčatá, kočky, baby, ženy!!

Ehm, ako len začať... Je mi veľmi ľúto, že sa k vám prihováram až teraz. Ja viem, že som to sem už pár (milión) krát písala, ale vážne som nemala čas sa sem dostať.. Tí, čo s nimi píšem môžu potvrdiť, že som pekných pár mesiacov neodpísala ani správy, čo ma mrzí... Viem, že takýmito prestávkami prichádzam o veľa čitateľov, ale škola a prax je prvoradá a potom tu bolo aj pár súkromných problémov, ktorým som musela čeliť.. Nejdem sa tu teraz ľutovať, alebo niečo, len som vám chcela vysvetliť, prečo som tu nebola a nemala čas sa vám venovať.. Nemyslite si, že som na vás zabudla, alebo niečo podobné.. Stále pre mňa veľmi veľa znamenáte ♥ Vy aj písanie mi strašne chýbalo a chýba...

Keďže škola sa mi už skončila a ja som teraz free, tak sa vás chcem opýtať, koľko z vás tu ešte ostalo a má vážny záujem o pokračovanie poviedky?? :) Ja v jej písaní budem pokračovať, aj keby som ju mala uverejňovať pre jedinú dušičku, ktorá by to čítala, lebo by ma to veľmi tešilo ♥ Ak ešte máte o poviedku záujem, zanechajte mi prosím hviezdičku, komentík, alebo napíšte do správy (určite skoro odpoviem). :)


Teraz, keďže ja už mám voľno a prázdniny sa mi začali, chcem aj vám predbežne popriať, aby ste prežili nádherné, horúce leto s úžasnými ľuďmi a prežili kopu nezabudnuteľných zážitkov na ktoré budete v dobrom spomínať. Nezabudnite, že žijete len raz, tak toho treba prežiť čo najviac a hlavne nebáť sa skúsiť niečo nové. ;) 

S pozdravom vaša CrazyWolf128 :*

Zničil si tú, ktorou som bola, zničí ťa tá, ktorou budem (Harry Styles - SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora