♦ 5 ♦ - Sakra!

1.4K 83 7
                                    

"Niet horšieho nešťastia než to, že sa človek začína báť pravdy, aby neukázala, aký je zlý." - Blaise Pascal 

Pohľad Mii

Lucasove slová ma prekvapili. Neverila som, že by mi to niekedy povedal, ale pravdu povediac dúfala som v to. Niekde v kútiku duše som dúfala, že raz príde za mnou a povie mi, že ma miluje. Chcela som, aby mi to povedal. On bol jediný chalan v mojom veku a v mojom okolí, ktorý mi bol tak blízky. Vedel o mne všetko a ja viem všetko o ňom. Verím mu a milujem ho. Zamilovala som sa doň hneď na prvý pohľad, ako vošiel do dverí. S veľkou námahou som sa k nemu otočila a prvé čo som uvidela bol jeho nádherný úsmev. 

"Konečne," pousmiala som sa a objala ho. Pritisla som sa k nemu a vdýchla do seba tú úžasnú vôňu, po ktorej stále túžim. 

"Páni, ja ti poviem, že ťa milujem a ty mi odpovieš konečne? Prepáč, ale trošičku som nepochopil."

"Konečne si dal najavo to, čo ku mne cítiš. Ja vedela, že ku mne cítiš niečo viac, inak by si sa tak nesprával!"

"Tak si ma prekukla, čo ti mám na to viac povedať? Rád by som vedel, ako som na tom ja."

"Vieš, niekde v kútiku duše som si priala, aby si prišiel za mnou a povedal mi práve toto. Čakala som dosť dlho, no nakoniec sa mi to čakanie vyplatilo. Milujem ťa od prvej chvíle, čo som ťa uvidela." Odtiahla som sa od neho a na pery som mu vtisla jeden malý bozk. 

"Povedal by som ti to skôr, ale bál som sa. Bál som sa, tvojho odmietnutia a následne, čo by so mnou spravil tvoj otec." 

"Neurobil by ti nič zlé. Minule sme večerali a rozprávali sa o všetkom a otec začal s tým, že ty patríš medzi jeho najlepších. Vraj ešte nikoho tak mladého s takýmito schopnosťami nevidel a že by bol rád, ak by sme sa dali dokopy. A ak nie, tak nech si hľadám niekoho, kto je aspoň z polovice podobný tebe." 

"Tak to bude mať ocinko preveľkú radosť, keď sa o tom dozvie." 

"Aj ja si myslím. A ako tvoja priateľka ťa žiadam, aby si ma začal učiť." 

"Začal učiť čo?"

"No vieš, sebaobranu. Tie tvoje triky a ťahy a tak isto by sme mohli aj začať spolu cvičiť. To sadlo samo nezmizne."

"Prosím ťa, aké sadlo?"

"Sľúb mi, že ma to naučíš a že mi pomôžeš dostať sa do formy!" 

"Sľubujem, aj keď si myslím, že to cvičenie nepotrebuješ. A teraz poďme spať, zajtra ťa čaká rozhovor s otcom a potom tvrdý tréning."

"Dobrú noc, ty môj ňufáčik." 

 

Pohľad Harryho 

Ona mu to povedala. Povedala mu to, aj keď videla, ako na ňu zazerám. Za to zaplatí. Varoval som ju. Nájdem si ju a až potom uvidí môj hnev. Vošiel som do továrne a zazrel na toho hajzla, čo tam stál na stoličke s lanom okolo krku. 

"Kto si?" vyletelo z neho a ja som sa uchechtol.

"Kto si? Prečo to robíš? Poznáme sa? Stále tie isté otázky. Už ma to nudí." 

"Neubližuj mi, nič som ti neurobil." 

"Mne nie, ale myslím, že si spomínaš na svojho bratranca. Asi Charles Luciano sa volal. Spomínaš si?" 

"Áno."

"Dĺžiš mu peniaze a on ich chce späť."

"Nemám žiadne peniaze."

Zničil si tú, ktorou som bola, zničí ťa tá, ktorou budem (Harry Styles - SK)Where stories live. Discover now