Harry stál před katedrou a urputně odolával vsteku v černých očích.
Naopak Brumbál se vesele cpal nějakou sladkou tyčinkou a těkal pohledem mezi Potterem a Snapem.
Severusovi se chtělo ječet, rozbít všechny lahvičky s lektvary na jeho stole a vylít si vztek na tom proklatém klukovi co vypadá jako jeho nejhorší nepřítel. James Potter.
Dvakrát se zhluboka nadechl a otevřel pusu naprázdno.
Z jeho tenkých rtů nevyšela ani hláska.Jeho hlasivky, jako by stuhly a odmítaly spolupracovat.
,,Vypadněte," procedil nakonec mezi zuby a jeho tvář se bolestně stáhla, jako by ho to jedno slovo bolelo víc, než týrání od pána zla.
Harry neváhal, sebral svou tašku a vyběhl z místnosti.
Severus si dovolil podlehnout své slabosti a jedním chmatem ruky sesunul celý stojan se skumavkami na podlahu.
Sklo se roztříštilo o podlahu, tekutiny se smísily a vytvořily tak jednu velkou, šedou kaluž.
Brumbál jen nesouhlasně pokýval hlavou a nacpal si do pusy další kus sladkosti.
,,Možná, kdyby sis s ním promluvil můj chlap-"
,,Vypadněte!" zavrčel Snape a prste mu ukázal na dveře.
,,Můj chlapče nedělej unáhlen-"
,,Ven!!" zaječel Snape, teď už rudý vzteky, vystřelil ze své židle a popadl ředitele za paži, aby ho vyprovodil z učebny.
Brumbál už neřekl ani slovo. Nechal se poslušně vyprovodit ze dveří, jen na Severuse vrhl poslední smutný pohled zkrz své půlměsícové brýle než se za ním zabouchly dveře učebny.
Severus vytahl svou hůlku aby mohl uklidit ten svinčík co nadělal, jeho ruka však svévolně cukla.
Znamení zla se dnes ozvylo již podruhé, ne proto aby jeho vlastníka mučila, nýbrž aby ho upozornila, že si ho Pán Zla žádá.
Severus jen vzdychl a nakopl židli naproti němu.
Okamžitě toho však zalitoval, protože jeho palcem projel příval bolesti.
*+*+*+*
Sešlost smrtijedů seděl u velkého ebenového stolu a čekali až jejich pán promluví.
,,Tak co chlapče můj," protáhl nosovitě Voldemort a Bellatrix se začala okamžitě smát, jako smyslů zbavená.
,,Co pro mne máš?"
Severus přešel jízlivou poznámku na jeho účet a začal si pohrávat se svou hůlkou.
Prsty obkresloval vrypy v černém dřevě a ušklíbl se při vzpomínce, jak si ho tahle černá kráska vybrala.
,,Potter je v Bradavicích," zamumlal nakonec, ale do rudých očí Voldemorta se neodvážil pohlédnout.
,,Nepovídej," zavdákala Bella.
,,Tudíž ho samotného jen tak nedostaneme," pokračoval Snape klidně.
,,Jistě, ale ty jsi jeho profesor," ozval se Malfoy líně.
,,Nemohl by jsi ho při nejbližší příležitosti prostě zavést za štíty?"
,,Pokud tvůj geniální mozek vymyslí výmluvu proč chci pana Pottera přimět opustit bezpečí Bradavic, laskavě mne informuj," zavrčel Severus podrážděný jeho naivitou.
,,Kromě toho bych po Potterově smrti stratil Brumbálovu důvěru, kterou teď potřebujeme víc než smrt nějakého arogantního spratka."
,,Severus má pravdu," zašeptal Voldemort a naklonil se přes stůl.
,,Harry Potter je problém který vyřešíme později," prohlásil nakonec a ukázal hůlkou na Malfoyovy.
,,Draco se příští rok zapojí podle plánu?"
Znělo to spíš jako příkaz než otázka.Lucius jen pokývl hlavou a naprázdno polkl.
,,Vynikající," zasmál se Voldemort.
(Znělo to jako by kočku tahali za ocas, ale budiž. Budeme tomu říkat smích),,Příští rok pověřím Draca velmi důležitým úkolem," svěřil se pán zla.
,,Zabije pro mne Albuse Brumbála."
Severusovo srdce vynechalo dva údery když se červené zornice zaměřily na něho.
,,A ty se Severusi postaráš, aby náš mladý Potter byl ve správný čas na správném místě."
*+*+*+*
Ahoj! Zdravím z Italie ... Ano ... Italie je moje dnešní výmluva 😙
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanfictionPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.