Severus se s trhnutím probudil.
Už dva dny, noc co noc spal beze snů. Jako by se propadl do naprosté temnoty bez návratu.
Bolestně zaskučel a vylezl z postele.
Neměl v plánu tak brzo opouštět svůj pokoj a tak se zabalil do županu a sedl si i s knihou na postel.
Nestihl ale přečíst ani jednu stránku a už ho vyrušil vítězoslavný zpěv přicházející z jeho pracovny.
Zavřel oči a promnul si kořen nosu.
,,Jsou čtyři hodiny ráno ženaská!" zařval na zavřené dveře, ale poněkud zbytečně, protože zpěv pokračoval.
Rozhodl se tedy zjistit, proč je jeho falešná manželka tak moc spokojená.
Celá pracovna byla rozsvícená, za pracovním stolem seděla Adly se štětcem v ruce.
Byla celá zahalená v něčem, co připomínalo oranžové prostěradlo s fialovými hvězdičkami a její levá ruka byla obnažená až k rameni, takže bylo dobře vidět znamení zla. Bylo na něm však něco podivného.
Severus se pomalu přiblížil k Adly a detailně si prohlédl její ruku.
Kolem černého znamení zla byly nahusto nakresleny kvítky všech barev duhy, lebka dostala stylovou svatozář a z hada se stala růžová žížala.
,,Má vůbec cenu se tě ptát, proč se tak snažíš umřít? Víš ono to jde i jednodušeji. Můžeš třeba vypít jed nebo skočit pod vlak, nemusíš se za každou cenu snažit rozzuřit Pána zla."
Severuse to popravdě docela pobavilo.
Za tu dobu od Adly čekal všechno a docela ho bavilo nechat se překvapit, s jaký potrhlým nápadem zase přijde.
,,Pán zla nikdy nekontroluje naše tetovačky a mě už nebavila ta nudná černá. Pokud mám mít na těle tetování, chci, aby se ke mě hodilo.
Navíc, Pánovi zla se moje praštěné nápady líbí."Severus jen rezignovaně zavrtěl hlavou a vzal do ruky zelenou barvu.
,,Koupila jsem je ve šprýmařském obchodě. Za dva měsíce to samo zmizí."
,,Neměla by ses radši připravovat na válku, nebo tak něco?" utrousil kousavě Snape a utáhl si župan.
,,A co vůbec děláš na mojem místě? Jdi si hrát k sobě!"
Adly se uraženě zvedla a zastrčila si barvy do oranžového cosi, co měla na sobě.
,,Popravdě jdem docela ráda že jsi vzhůru, potřebuju s tebou hodně věcí probrat."
Severus povytáhl jedno obočí a založil si ruce na prsa.
,,Já se narozdíl od tebe na válku připravuji a ty by jsi mi měl začít pomáhat."
Chvíli lovila v oranžovách kapsách až našla zmuchlané noviny.
Na přední straně byla černobílá fotka chlapce s brýlemi a tenkou jizvou na čele.
Titulek hlásal:
Harry Potter, Hermiona Grangerová a Ronald Weasley přepadli banku.
,,Řekla bych, že jsou na cestě sem, ale můžou se přemístit jedině do Prasinek," pokračovala pomalu Adly.
,,Potřebuji abys zašel za Brumbálovým bratrem a všechno mu vysvětlil a já zatím zařídím zbytek."
,,Myslím že Potter a jeho parta se sem jen tak rychle nedostanou, bude jim to trvat nejméně týden," konstatoval Severus.
,,Budou tady zítra, takže bychom si měli pospíšit," zavrčela Adly a začala prohledávat šuplíky.
,,Ve tři hodiny se sejdeme u jezera, buď tam načas."
Severus jen nevěřícně pokýval hlavou.
,,Ve tři hodiny Severusi!" zopakovala Adly výhružně a vyběhla ze dvěří.
Snape osaměl. Chvíli jen tak stál a pak se rozhodl splnit Adlyn úkol.
Přece jen, lepší později než nikdy.
Zkusí dát Potterovi alespoň nějakou naději.
*+*+*+*+*+*+*+*+*
Dneska je venku tak strašně hnusně! Nemůže už konečně svítit sluníčko?
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanfictionPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.