+Začíná to+

365 46 57
                                    

Londýn prožíval obvyklé pochmurné počasí. Lidé na ulicích se tlačili pod deštníky a snažili se dostat co nedřív do sucha a tepla svých domovů.

Adly sledovala všudypřítomnou tlačenici z okna kavárny.

,,Budete si přát?" oslovila ji mladá, mudlovská servírka.

,,Latte," usmála se Adly a znovu se ponořila do svých myšlenek.

Možná by mohla Harrymu prozradit, kdo je, ale nemůže mu znovu zlomit srdce.

Zrovna teď potřebuje někoho, kdo se o něj postará a to ona momentálně nemůže.

Najednou se ji zatočila hlava. Chytla se stolu a pokusila se vstát, bohužel se ji podlomily nohy.

,,Je vám něco?" zeptala se poplašeně servírka a chytla Adly za paži.

,,Potřebuju si odskočit," řekla Adly těžce.

Servírka ji pomohla dostat se na toaletu a Adly se okamžitě zavřela do kabinky.

,,Budu v pořádku!" zavolala ještě a vytáhla svou hůlku.

Servírka něco zamumlala pak za ní po

,,Expecto patronum," zašeptala a z hůlku vyletělo malé, veselé prasátko.

,,Brumbála," přikázala Adly se zatnutými zuby.

,,Začalo to."

*+*+*+*+*+*+*

Albus líně posedával v křesle a hřál se v plamenech svého krbu, když mu oknem vlétlo do pracovny malé prasátko.

,,Řediteli. Začalo to. Pospěšte si," řeklo prasátko hlasem naprosto totožným s Adlyným a vytatilo se jako pára nad hrncem.

Brumbál okamžitě vyskočil z křesla, sebral pár lahvičke ze skříně a sám vyčaroval svého patrona.

,,Informuj prosím Severuse, že má směnu i zítra," promluvil na svého fénixe, který jen pokýval hlavou a zmizel.

Brumbál vytáhl drobnou mističku se zeleným práškem, vstoupil do krbu a se slovy; 'Nemocnice Svatého Munga', zmizel.

*+*+*+*+*+*+*

,,To snad nemyslí výžně?" zavřeštěl Snape a hodil nejbližší knihou o zeď svého domu.

Brumbálův fénix jen zmateně máchal křídly a snažil se přistát.

,,Měl jsem mít dva dny volno!" zařval Snape a hodil další knížkou po ohnivém ptáčkovi.

Kniha jim proletěla a fénix se rozpadl na modrý kouř.

,,Bude to jen jeden den," uklidňoval se Severus polohlasem, ,,jeden možná dva dny."

*+*+*+*+*+*

Z jednoho nebo možná dvou dnů se staly tři týdny.

Severus se unaveně potácel k budově řádu.

Za poslední týden spal dvě hodiny a jediné co ho udržovalo na nohách, byly povzbuzovací lektvary.

,,Severusi! Moc rád tě vidím," zašvitořil Brumbál, když se Severus ztežka posadil vedle Adly.

,,Kde jste byli?" zeptal se Snape a potlačil zívnutí, které se dralo na povrch.

,,Dovolená," konstatoval Brumbál klidně.

,,Dovolená," zopakoval nevěřícně Severus.

,,Znáš to, sluníčko, moře, koktejly," usmála se Adly a zakousla se do koblihy.

,,Né to opravdu neznám, protože musím celý měsíc hlídat Harryho!" vyprskl chladně Snape.

,,Harryho?" usmála se Adly.

,,Pottera," opravil se rychle Severus.

,,To už nezachráníš," zamumlala Adly s plnou pusou a oklepala si cukr z prstů.

,,Pokus o sebevraždu nevyšel?" zeptal se Snape tak sarkasticky jak to jen dokázal. V jeho případě extrémně sarkasticky.

,,A já si myslela že tři týdny budou stačit, ale když vás znovu vidím, má chuť si znovu hodit si mašli," vyprskla Adly.

,,Asi jste tam měla zůstat," prskal na druhou stranu Snape, ,,ať už jste se válela kdekoliv."

Brumbál jen seděl a snažil se zdusit smích.

,,Nechci vás vyrušovat, ale Harry už je zase sám."

Snape si pod stolem natáhl nohy a složil ruce na prsa.

,,Jděte," pronesl povýšeně.

Adly se škodolibě usmála a zvedla se ze židle.

*+*+*+*+*+*+*

Co se stalo?  Co začalo?

Teorie do komentářů 😂

*Aivi*

+Já Smrtijed+ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat