+Havraspárské tajemství+

282 37 48
                                    

Jako by najednou celé Bradavice věděly, že má Adly narozeniny.

Každý ji blahopřál, podstrkoval drobné dárky nebo se na ni jen usmíval.

Adly měla pocit, že Severus všem přikázal, aby se k ní dnes všichni chovali hezky, ale to bylo samozdřejmě nemožné.

Je jedno že spolu bydlí, nebo že si hrají na manželský pár, pořád si jsou ukradeni.

Fluer odjela hned ráno.

Adly z toho byla zčásti zdrcená, ale věděla že udělala správnou věc.

Severus nebyl od rána k zastižení.

Nějaký prvák říkal, že ho viděl bloumat po sedmém patře.

Jenny jako vždy propichovala všechny nenávistným pohledem.

Dnes padla řada na Adly a musela vedle napruzené Smrtijedky sedět celý den.

,,Co to včera mělo znamenat?" zavrčela Jenny.

,,Nevím o čem to mluvíš."

Adly se pomalu posadila a s absolutním nezájmem si nabrala kus pirohu.

,,Včera se něco stalo, ale ja si nemůžu vzpomenout co!" syčela Jenny.

,,V pracovní době nepijeme," upozornila ji přísně Adly.

Jenny se zamračila tak temně, až jí skoro nebylo vidět do očí.

,,Nevím co se tady děje, ale přijdu na to, to si buď jistá!"

Adly jen pokrčila rameny a strčila s kus pirožku do pusy.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

Náš milovaný Severus zrovna přelízal hromadu harampádí s hůlkou v puse a havraspárskou tiárou pevně nasazenou na hlavě.

Dvě židle se zrovna uvolnily z hromady nepotřebných věcí a roztříštily se o zem.

Snape si moc dobře uvědomoval, že kdyby teď spadl, ani jeho hbitost by ho nezachránila, před velmi bolestovým pádem.

Ohrnul si vlasy z čela, narazil si tiáru ještě více na hlavu a jal se pomalu slízat obromnou hromadu stracených věcí jako zkušený horolezec.

,,Proč jsem taky nemohl dostat malou, černou krabičku?" zamumlal a málem přitom pustil svou hůlku.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

Adly se po těžké hodine se Zmijozelem snažila uklidnit a nerozbít první obraz, který jí přišel do cesty.

V ruce držela malý růžový foťák, který dostala od jedné Mrzimorky a snažila se na něm nastavit zelený filtr.

Bohužel jí fotoaparát pořád nastavoval jen růžovou barvu.

,,Není to tak zlé," mumlala si sama pro sebe Adly a sledovala cestu přes foťák.

,,Všechno je hned růžově!"

Prošla kolem mluvícího chrliče a pokračovala prázdnou chodbou.

Najednou se před ní začaly zhmotňovat velké, dubové dveře.

Adly všechno pozorovala s růžovým filtrem na očích.

Ze dveří se vyvalil bílý dým (v Adlyných očích růžový) a hned za ním udýchaný Severus.

S rozcuchanýma vlasama, hůlkou v puse, korunkou na hlavě a nohou od židle v ruce.

Cvak!

Adly se zasmála a vytáhla z fotoaparátu malou fotku.

Začala s ní třepat a smála se na celé kolo.

,,Tak tohle je nejlepší fotka na světě!" prskala smíchy a sledovala Snapea, jak si sundává korunku z hlavy.

,,Ten růžový filtr tomu dává feel!"

,,Co to sakra meleš?" zavrčel Snape a vydal se chodbou pryč.

,,Dej si to na profilovku na FB! Budeš tam mít tunu lajků!" smála se Adly a cupitala za ním.

,,Mluv normálně!" zafuněl Snape a přidal do kroku.

Pár Mrzimorů si jich všimlo a ukazovali si na zbídačeného Severuse.

,,Nemůžu za to, že jsi sto let za opicema!" řekla Adly a zastoupila mu cestu.

,,Díky za papučky!" ukázala si na nohy.

,,Na! Tady máš ješte jeden dárek," nasadil Adly korunku na hlavu a natlačil ji do prázdné učebny.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

Wow ! 40 kapitolka ! 😂😂 moc diky lidi!

Mimo to ... Poslední dobrou se mi bijou dvě povídky ...

Láska učitelská a Já smrtijed ... Kdo získá jako první 1000 hvězdiček? 😍

*Aivi*

+Já Smrtijed+ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat