Harry seděl na kožené židli, rudý jako ředkvička.
,,Pane Pottere mě vážně nezajímá s kým si vyměňujete tělesné tekutiny, mluvím o vašem spackaném Levicorpus," prskal Snape.
,,Jasně," zamumlal Harry, ,,to dává smysl."
,,Nechápu co to s těmi ubohými studenty nacvičujete, ale jestli je budete i nadále takhle neschopně učit, budu nucen vám to zatrhnout."
,,Né, to nesmíte!" vyjekl vyděšeně Harry.
,,Vážně?" ušklíbl se Snape, ,,zkuste mě donutit."
Harry si poposedl na židli a odhodlaně skřížil ruce na prsa. Srdce mu bušilo jako splašené, div mu nevyskočilo z hrudi.
,,Od té doby, co tomu tady šéfuje Umbridgeová, neučíme se žádné užitečné kouzla, pravidla jsou dnem ode dne přísnější a absolutně nedávají smysl a k tomu všemu ješte vyhazuje učitele,"dořekl bez dechu a posunul se ještě o kousek víc ke kraji židle.
,,Vaše zmatené mávání hůlkou, ty chudáky stejně nic nenaučí," zavrčel Snape.
,,Tak nás učte vy!"
Harry ani neveřil tomu, co právě řekl. Ale proč vlastně ne? Často od Brumbála slýchal jak je Snape úžasný kouzelník a teď měl jedinečnou šanci naučit se víc než základní kouzla.
Severus očividně jeho nápadem tak nadšený nebyl.
,,Nepřipadá v úvahu."
,,Pane, tohle by byla skvělá příležitost, jak se naučit bojovat proti Voldemortovi," nestrácel naději Harry.
,,Pottere nemáte horečku?"
,,Už mě učíte Nitrobranu ale tohle by pomohlo víc-," Harry nestačil ani doříct větu a Snape už otevíral dveře svého kabinetu.
,,Jděte," pobídl ho nevrle.
Harry se však odmítal pohnout.,,Nemusíte učit celou Brumbálovu armádu, stačí učit mě."
Pomalu ale jistě mu docházely argumenty a Severusův neúprosný výraz mu ani trochu nepomáhal.
,,Ven," zavrčel Snape temně.
,,Jste učitel, neměl by jste žákům, co já vím, třeba pomáhat?"
,,Vypadněte!"
Harry se pomalu zvedl ze židle. Naposledy pohlédl do propasti onyxových očí a pak opustil Severusův kabinet.
*+*+*+*+*
Asi půl hodiny se Severus převaloval v posteli, hledal správnou polohu k spánku a nakonec to vzdal.
Už se vyjádřil jasně, s tou armádou nanicovatých děcek nechce mít nic společného.
Ani s Potterem.Je pravdou, že by mu to v boji proti Temnému Pánu pomohlo, jen kdyby se tak moc nepodobal Jamesovi.
Severus zakňučel a vstal.
Jako ve snu se potácel ke dveřím.Další noční procházka? Jen doufal že tentokrát už nenarazí na Umbridgeovou.
Zkusí přežít další děsivou noc.
*+*+*+*+*
Harry oproti němu spal jako zabitý, dokonce se mu povedlo přeslechnout i budík.
Rozespalý se řítil chodbou k učebně kouzelných formulí, když zahlédl Snapea, opírajícího se o kamenný portál.
Černé oči ho sledovaly jako dvě nekonečné propasti do nicoty.
Žádné emoce, ani náznak nespavosti, jen krutá odtažitost.
,,Uvolil jsem se naučit vás pár kouzel," pronesl ostrým šeptem. Harry přistoupil blíž, aby mu nemusel odezírat z tenkých rtů.
,,Znamená to, že mě budete učit?" zasmál se nevěřícně.
,,Není to moje vůle Pottere, Brumbál si myslí, že je to dobrý nápad, já s ním nesouhlasím."
,,Ale respektujete ho a proto mu vyhovíte."
Harryho až překvapilo jak se na Snapea snaží zapůsobit svým vytříbeným slovníkem.,,Moc se neradujte Pottere. Tohle neznamená nic víc než další hodinu mého a vašeho volna. Taky budeme pokračovat v Nitrobraně a jestli jen koutkem oka zaznamenám, že vaše pracovní nasazení je méně než Nad očekávání, okamžitě končím s vaší výukou."
Harrymu ani tahle hrozba nemohla smýt úsměv na tváři.
*+*+*+*+*+*
Ahoj zlatíčka 😂
Chtěla bych vás pozvat na svůj nový příběh I'm not your toy *Wattpad Šílenství* na mém profilu.
Je to trochu jiný příběh než na který jste z Wattpadu zvyklí. Komenty potěší 😍
*Aivi*
ČTEŠ
+Já Smrtijed+ ✔
FanfictionPro Severuse Snapea nikdy neexistoval pojem bezpečí. Celý život žil v panice, ve stínu, v nenávisti. Ale vy víte jaký doopravdy je, nebo ne? Cover od úžasné Vani1313. Moc děkuji.