+Odhalená+

310 36 26
                                    

Rita Holoubková si připravila svůj bleskobrk a poznámkový blok.

Bylo vidět, že tohle bylo poprvé za dlouhou dobu, kdy může jednat sama za sebe.

Její novinářský egoismus se vrátil na své místo a ona si s šibalským úsměvem přehodila nohu přes nohu.

,,Tak mi povězte Aidly, jaké jsou vaše pocity ze školy?"

Severus se zdlouhavě napil ze svého poháru, ale neřekl ani slovo.

,,No vlastně je to úžasné," zasmála se Adly, i když se třepala jako ratlík.

Něco vám o Adly musím říct.

Pokud by vám řekla, že byla na měsíci a zapojila do toho všechen svůj herecký talent, uvěřili by jste jí.

Adly nepoužívala kouzla k ovládání lidí, stačilo jí pouhé herectví.

Její představivost nebrala konce a pokud cítila v ohrožení, její smysly se zbystřily a ona se v ten moment mohla proměnit v kohokoliv jen svými slovy.

V tuto chvíli si pro Ritu Holoubkovou a pro celý kouzelnický svět vybrala roli milující manželky, skvělé učitelky a poslušné stoupenkyně.

,,První dny jsem se samozřejmě musela potýkat s jistými nedostatky, které zde zanechal bývalý ředitel Bradavic," pokračovala s úsměvem Adly, ,,ale díky mým zkušenostem a velké pomoci ze strany Temného pána, jsme nakonec tuto školu přetvořili k obrazu svému."

Rita Holoubková se zvídavé naklonila k Adly a dychtivě poorevřela ústa.

Její brk létal z jedné strany papíru k druhé, div se nepřelomil.

,,Byla to také zásluha našeho skvělého ředitele, kterého zajímá jen blaho této školy. Je až k neuvěření že tohle všechno stíhá."

Severus si významně odkašlal, ale i nadále mlčel.

,,Jak se chovají místní děti?" ptala se dál Rita, Severuse si nevšímala.

,,Musím přiznat, že jsou všichni až moc ovlivněni bývalým vedením a tudíž vedeni špatným směrem.

To samozdřejmě nemohu říct o studentech Zmijozelské koleje, která má ty nelepší předpoklady díky skvělému dozoru," řekl zasněně Adly a vrhla na Severuse tak sladce zamilovaný pohled, až se Rité málem zkazily všechny zuby.

,,To je tak," novinářka se chvíli odmlčela, jako by hledala ty správná slova, ,,romantické."

Severus se málem udusil vínem, které zrovna pil.

,,Nejvíc," zamumlal v záchvatu kašle.

Rita se vyptávala ješte pár minut, než byla konečně spokojená.

Zelený brk konečně přestal psát a snesl se na pět listů hustě popsaného pergamenu.

,,Zítra se uvidíte na titulní straně," řekla zvesela, vzala si od Severuse papír s předem připravenými otázkami a opustila Bradavice.

*+*+*+*+*+*+*+*

,,To byl děs," ulevila si Adly a svěsila hlavu do dlaní.

,,Náhodou to probíhalo až moc hladce," zamručel Severus.

,,Kdybych toho tolik nevěděl, přísahal bych, že to všechno myslíš vážně."

Adly se popuzeně zamračila.

,,Kdyby jsi nevěděl co?" zeptala se.

,,To, že ve svých hodinách skoro neučíš, všechny mé příkazy zpochybňuješ a k tomu všemu si ještě děláš legraci z mé osoby."

Adly naprázdno polkla.

,,Nejsem hlupák Adly," pokračoval ledově Severus, ,,to že nechodím po škole ještě neznamená, že nemám přehled!"

,,Řekla ti to Jenny, že jo?" zaútočila Adly na zpět.

,,Jenny mi nic neřekla," zavrčel Snape, ale to už si z Adly stáli tváří v tvář a nenávistně se probodávali pohledem.

,,Kdyby mi tohle všechno nebylo ukradené, veř mi, že by tě stihl trest," zašeptal.

,,Trest je s tebou bydlet a vídat tě každé ráno jak sedíš za tím svým pitomým stolem, vyplňuješ svoje pitomé papíry a máš pitomy kecy!" syčela Adly.

,,Zmiz!" přikázal Severus a ukázal na dveře.

,,Tak to teda ne!" zaječela Adly.

,,Takhle chceš řešit všechny problémy? Pošleš mě pryč? No teď to asi nepůjde, protože si všem nalhal že jsem manželé!"

,,Vypadni," zaječel Snape.

,,PŘESTAŇ!" zařvala Adly.

Severus mírně ustoupil, v obličeji se mu zračilo znechucení a naprostý odpor.

Adly ho sledovala. Oči se jí zalily slzami a vidění se rozostřilo.

V hlavě jí začalo nepříjemně hučet.

Chtěla odejít, ale místo toho jen zavrávorala a padla na vyleštěnou podlahu.

Pohltila jí naprostá temnota.

*+*+*+*+*+*+*

Hmm Adly ... Nemáš ječet
Další kapitola v neděli 😙

*Aivi*

+Já Smrtijed+ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat