+Můj manžel+

384 44 42
                                    

Čas v Bradavické škole plynul jako voda. Ze dnů se stávaly měsíce a postupně se blížily Vánoce.

Severus si nadmíru užíval post učitele Obrany proti černé magii a Horácio Křiklan dál pořádal své proslulé večírky.

Jeden se měl právě uskutečnit a ani Harry ani Severus nebyli zrovna dvakrát nadšeni, že na něho musí jít.

Harry se snažil už týden sehnat partnerku a Severus se už týden snažil najít výmluvu, aby tam nemusel.

Harry nakonec našel co hledal, Snape však nikoliv.

Proto se oba v páteční večer převlékli do černých, společenských hábitů a vyrazili na Křiklanův večírek.

Měsíc krásně osvětloval chodby a teplý vánek čechral nadýchané kadeře blond vlasů.

Adly pomalu proplouvala osamělou chodbou hradu a její žluté šaty pleskaly o podlahu.

Horácio už na ní čekal u dveří.

,,Jsem nesmírně poctěn," políbil jí ruku.

,,Děkuji za pozvání pane profesore," zachichotala se Adly a nechala se uvést do sálu.

Celá výzdoba byla tvořená ze zelených, hedvábných nebes.

Adly se znovu zachichotala.

"Jestli je tenhle člověk Zmijozel, já jsem Maková panenka," zašeptala si pro sebe a rozešla se ke stolu s dorty.

Severus líně procházel kolem sálu, sledoval hosty a dohlížel na to, aby žádný nezletilý student neokusil alkoholický punč.

Adly si zrovna povídala s párem postarších kouzelníků.

V Severusovi by se krve nedořezal.

Jak dlouho už to bylo, co se naposledy viděli? Začátek školního roku.

Ano, Severus si toto setkání pamatoval do nejmenšího detailu.

Nenápadně se připlížil ke stolu s pitím a předstíral, že ho zajímá složení banánového ležáku, jen aby mohl poslouchat jejich rozhovor.

,,Do jaké koleje jste chodila?" zeptal se starší čaroděj a upil ze svého modrého koktejlů.

,,Chodila jsem na Ilvermorny," odpověděla Adly.

,,Ale jste angličanka," podivila se dáma v zeleném kloboučku.

,,To ano, ale Brumbál mi sám doporučil Ilvermorny, nikdy jsem se ho vlastně nezeptala proč vlastně," přiznala Adly.

Adly stála zády k Severusovi, takže nebyla žádná šance, že by ho zahlédla.

Naopak však nebyla žádná šance, že by jí Severus viděl do obličeje.

,,A jak se vlastně jmenujete přijmením?" naléhala další čarodějka.

Adly si odkašlala, zhluboka se napila svého Máslového ležáku a usmála se tím nejroztomilejším úsměvem, který by položil i samotného Voldemorta.

,,Snapeová," odpověděla.

Severus upustil sklenici, která s třísknutím přistála na stole.

,,Sakra," zaklel a postavil sklenici na stůl.

Když vzhlédl, všechny oči se upíraly na něj, v čele s Adly.

,,Miláčku pojď jim popovídat o naší svatbě," vyzvala ho s úsměvem.

Severus na prázdno zalapal po vzduchu.

Mohl by se vytratit nebo to všechno popřít, ale Adly se v tu chvíli zahákla do jeho ruky a přitáhla si ho k sobě.

,,Je to jenom týden, moc se tím nechlubíme," přiznala se zvesela.

Severus se zašklebil a chtěl říct že to není pravda, ale Adly si ho přitáhla k sobě a vlepila mu pořádnou pusu na tvář.

Celý sál zaplavily obdivné vzdechy a jedna žena se dokoce rozplakala.

,,Jestli mě prozradíš, ostříhám ti ty tvoje mastný vlasy na ježka," zasyčela mu Adly do ucha a pak ho pustila.

V Severusovi začal bublat vztek.

Chytl Adly za ruku.

,,Musím tady s mou manželkou něco probrat, dejte nám chvilku," pronesl naprosto klidně a táhl Adly ze sálu, přičemž si všiml naprosto zmateného Harryho který vyslech celý rozhovor.

*+*+*+*+*+*+*

Severus dusal prázdnou chodbou, za sebou táhl smějící se Adly.

,,No tak tohle byla vážně švanda," výskala Adly a klopýtala za Severusem.

,,Někdo říkal že Křiklanovy večírky jsou nuda, ale na tohle asi jen tak někdo nezapomene."

Severus konečně zastavil a pustil Adlynu ruku.

,,Co to sakra děláš?" vyprskl.

Adly se začala smát až se prohýbala v zádech.

,,Kdyby ses viděl."

Severus si založil ruce na prsa a mračil se.

Adly se přestala smát.

Pak se znovu zadívala na Severuse a poklepala si na rty.

,,Zrudl si jako ředkvička," vybuchla smíchy znovu.

,,Vypadni," štekl Snape.

Adly se přestala smát a nasadila podrážděný výraz.

,,To je fér," přiznala Adly a šla pomalu k východu.

,,Mimochodem Severusi, chutnáš jako staré ponožky," zaječela ještě.

*+*+*+*+*+*+*

Adly možná není zvyklá líbat muže ... Hups ... Spoiler?

*Aivi*

+Já Smrtijed+ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat